Jojo Skrevet 3. januar 2023 Del Skrevet 3. januar 2023 Vet ikke om dette er riktig plass å legge ut inlegget på, og vet ikke om dere skjønner problemstillingen min, men håper noen kan hjelpe meg:)) Hei! jeg lastet ned Euroscope uten at jeg egt visste helt hvordan man gjorde det, så på en youtube video og lastet ned noe Euroscope UK greier og island greier!, og jeg prøver nå å få slettet disse filene fra Euroscope og rett og slett reset hele Euroscope! har prøvd og slette og laste ned euroscope på nytt, men da er filene og flyplassene i UK og på island der fremdeles, så noen som vet hvordan man får det fjernet og nullstilt hele Euroscope! Har søkt om ATC kontrollering på Vatsim norge, og de bruker jo Euroscope, vet ikke når treningene mine begynner, men skulle gjerne hatt min Euroscope fri for tull og fjas og kun har Norsk map når treningen starter Jonas Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dag Baardsen Skrevet 3. januar 2023 Del Skrevet 3. januar 2023 Har du fulgt bruksanvisningen? Se mere på https://vatsim-scandinavia.org/forums/topic/2936-oppsett-av-euroscope-og-sektorfil/ - logg deg på med din VATSIM-ID. Husk å laste ned siste EuroScope-beta og legg den over de filene som er installerte. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JonasJoh02 Skrevet 3. januar 2023 Del Skrevet 3. januar 2023 Heisann Dag! Det har jeg ikke gjort, jeg fulgte en på YouTube, så jeg skal ta en titt på linken du sendte, tusen takk for svar:)) skal sørge for at jeg logger inn med korrekt vatsim id også :)) jonas Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dag Baardsen Skrevet 4. januar 2023 Del Skrevet 4. januar 2023 14 timer siden skrev JonasJoh02: skal ta en titt på linken du sendte Bra, det opereres visstnok med forskjellige instrukser og opplegg alt etter hvilken region du skal kontrollere. Lykke til! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.