cptseiersten Skrevet 24. november 2022 Del Skrevet 24. november 2022 Valgte denne approachen på tur fra Sturup i dag. Angrer ikke på det!, flott innflygning til rwy 17, over Bergen sentrum. Ble litt hektisk på slutten, da fmc så litt snål ut. Så tok over og fløy manuelt, og alt gikk nok ikke helt etter boka.....😅. 5 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tor-Håkon Bergseng Skrevet 24. november 2022 Del Skrevet 24. november 2022 Flotte bilder, men det er vel en RNP AR (authorization required) innflyvning? Såvidt meg bekjent er det bare SK, DY og WF som får fly de her til lands Forsåvidt er det utrolig kult å se utviklingen for disse innflyvningene. Med Boeing og RNP så er det bare å dobbeltsjekke høydene i FMC så fly hele ruta ned med LNAV+VNAV Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cptseiersten Skrevet 24. november 2022 Forfatter Del Skrevet 24. november 2022 Takk, og det har du sikkert helt rett i! Tar meg noen friheter i simmen (mange). Mye artigere med sånne innflygninger ja, ILS er BOOORING....😅. 1 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tor-Håkon Bergseng Skrevet 24. november 2022 Del Skrevet 24. november 2022 5 timer siden skrev cptseiersten: Takk, og det har du sikkert helt rett i! Tar meg noen friheter i simmen (mange). Mye artigere med sånne innflygninger ja, ILS er BOOORING....😅. RNP er fremtiden! 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.