Siggen Skrevet 23. november 2022 Del Skrevet 23. november 2022 (endret) Når jeg laster opp bildene så kommer de opp i riktig rekkefølge, men når jeg har trykket på publiser, så vises de i random rekkefølge!! Hvorfor det? Endret 23. november 2022 av Siggen Feil i bilde rekkefølge... 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kim Kristensen Skrevet 23. november 2022 Del Skrevet 23. november 2022 Rart, du legger inn hvert bilde manuelt i innlegget sant? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Siggen Skrevet 23. november 2022 Forfatter Del Skrevet 23. november 2022 Akkurat nå skrev Kim Kristensen: Rart, du legger inn hvert bilde manuelt i innlegget sant? Ja, jeg gjør slik jeg alltid har gjort... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kim Kristensen Skrevet 23. november 2022 Del Skrevet 23. november 2022 Merkelig, må være en bug? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Siggen Skrevet 23. november 2022 Forfatter Del Skrevet 23. november 2022 12 minutter siden skrev Kim Kristensen: Merkelig, må være en bug? Har prøvd å laste opp flere ganger med akkurat samme resultat... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Robert Hulthin Skrevet 7. januar 2023 Premium Medlem Del Skrevet 7. januar 2023 @Geir Teigo må se på dette Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.