Siggen Skrevet 23. november 2022 Skrevet 23. november 2022 (endret) Når jeg laster opp bildene så kommer de opp i riktig rekkefølge, men når jeg har trykket på publiser, så vises de i random rekkefølge!! Hvorfor det? Endret 23. november 2022 av Siggen Feil i bilde rekkefølge... 2 Siter
Kim Kristensen Skrevet 23. november 2022 Skrevet 23. november 2022 Rart, du legger inn hvert bilde manuelt i innlegget sant? Siter
Siggen Skrevet 23. november 2022 Forfatter Skrevet 23. november 2022 Akkurat nå skrev Kim Kristensen: Rart, du legger inn hvert bilde manuelt i innlegget sant? Ja, jeg gjør slik jeg alltid har gjort... Siter
Siggen Skrevet 23. november 2022 Forfatter Skrevet 23. november 2022 12 minutter siden skrev Kim Kristensen: Merkelig, må være en bug? Har prøvd å laste opp flere ganger med akkurat samme resultat... Siter
Premium Medlem Robert Hulthin Skrevet 7. januar 2023 Premium Medlem Skrevet 7. januar 2023 @Geir Teigo må se på dette Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.