Premium Medlem Sander Johansen Skrevet 14. november 2022 Premium Medlem Del Skrevet 14. november 2022 Hei Har kjøpt Aerosoft Twin-Otter med GNS430/530. Sliter med å treffe knapper/hjul på GPS fordi jeg bruker Track IR, så jeg lurer på følgende: Går det an å lage en "fixed view" hvor man bare ser GPS stacken, og upåvirket av Track IR? Samme type flyttbart og skalerbart bilde som VFR kartet? Sander Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frank Kristiansen Skrevet 14. november 2022 Del Skrevet 14. november 2022 Du kan lagre egne views så mye du vil. Plasser kamera/view slik du vil ha det og trykk CTRL + ALT + 0 til 9 For å benytte kamera/view trykker du ALT + 0 til 9 Dessverre unikt for hvert fly og ingen mulighet (så vidt jeg vet) å kopiere views mellom fly. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Sander Johansen Skrevet 14. november 2022 Forfatter Premium Medlem Del Skrevet 14. november 2022 1 minutt siden skrev Frank Kristiansen: Du kan lagre egne views så mye du vil. Plasser kamera/view slik du vil ha det og trykk CTRL + ALT + 0 til 9 For å benytte kamera/view trykker du ALT + 0 til 9 Dessverre unikt for hvert fly og ingen mulighet (så vidt jeg vet) å kopiere views mellom fly. Disse vet jeg om, og har fått til en view som fokuserer på GPS stacken, men allt flytter seg jo når jeg beveger hodet p.g.a Track IR 😔 noe som gjør det vanskelig å stille inn alle hjul/knapper, hvis du forstår? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frank Kristiansen Skrevet 14. november 2022 Del Skrevet 14. november 2022 Alt Gr og klikk fungerer på G1000 og moderne cockpit'er, men dessverre ikke i Twotter'n... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Sander Johansen Skrevet 14. november 2022 Forfatter Premium Medlem Del Skrevet 14. november 2022 Ok, det var jo synd, men takker for svar Frank 👍👍👍😊 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.