Premium Medlem Ernst K.Furuhatt Skrevet 9. november 2022 Premium Medlem Del Skrevet 9. november 2022 SWS RV-14 skiller seg kanskje ikke så veldig ut blant alle småflyene i MSFS, og lenge ofret jeg modellen knapt et blikk av nysgjerrighet. Man har jo harddiscen full av sånne smårollinger, så hvorfor RV-14 ? Jo, fordi SWS, Sim Work Studios ! Nå begynner det å bli lenge siden jeg fløy real, men feelingen sitter fortsatt i ryggmargen, og jeg kjenner raskt om en modell har dårlig eller bra flyfeeling. Det er veldig mye som er bra med MSFS, men mange pene modeller flyr både "kantete" og "dinglende", og når lydkvaliteten i tillegg er fraværende, da blir flyene ikke lenge i min hangar . Her er det at SWS RV-14 skinner som ei midnattsol. Flyfeelingen sitter som et skudd, og lydkvaliteten bringer fram både gode minner og et stort glis. Jeg trenger ikke avanserte og komplekse flymodeller for å ha det trivelig, det er nok at jeg TROR jeg flyr 9 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dag Baardsen Skrevet 10. november 2022 Del Skrevet 10. november 2022 Dette kunne jeg virkelig tenkt meg å eie i virkeligheten, ja Takk for flotte bilder og bra nulltull-review. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OddElviz Skrevet 10. november 2022 Del Skrevet 10. november 2022 Og DER var den kjøpt.....😁 Helt enig med deg 😊 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dag Baardsen Skrevet 10. november 2022 Del Skrevet 10. november 2022 1 time siden skrev OddElviz: Og DER var den kjøpt.....😁 Helt enig med deg 😊 Altså, virkelig i virkeligheten Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.