Arne Sundsbø Skrevet 18. august 2022 Del Skrevet 18. august 2022 Selger 2 stk originale Map Lights til Boeing 737 Classic, fabrikat Grimes. Det er de som sitter i "eye brows". Leveres med 12v pærer, 24V pærer kan brukes, også LED-pærer, fungerer bra. Pris kr 500 pr stk. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Geir Teigo Skrevet 21. august 2022 Del Skrevet 21. august 2022 Jeg kjøper gjerne. Solgte mine rett før jeg fikk tak i rekkehus og det igjen ble liv i cockpitdrømmen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arne Sundsbø Skrevet 22. august 2022 Forfatter Del Skrevet 22. august 2022 Det er flott Geir Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Geir Teigo Skrevet 26. august 2022 Del Skrevet 26. august 2022 Sorry. Gått glipp av meldingen din. Svarer deg opp fra pc etterpå Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.