Siggen Skrevet 16. juli 2022 Del Skrevet 16. juli 2022 Det er hett i Europa for tiden. Lite skyer og turbulens.. 7 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jan R. Storelvmo Skrevet 17. juli 2022 Del Skrevet 17. juli 2022 Fine bilder! Blitt hekta på CJ4 selv også nå 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Siggen Skrevet 17. juli 2022 Forfatter Del Skrevet 17. juli 2022 1 time siden skrev Jan Reidar Storelvmo: Fine bilder! Blitt hekta på CJ4 selv også nå Utrolig bra "freeware" fly👍 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cptseiersten Skrevet 17. juli 2022 Del Skrevet 17. juli 2022 Flotte bilder!👌 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jan R. Storelvmo Skrevet 17. juli 2022 Del Skrevet 17. juli 2022 3 timer siden skrev Siggen: Utrolig bra "freeware" fly👍 Ja, meget bra jobbet av Working Title! Eneste som irriterer meg er at det fortsatt ikke går an å åpne dører og bagasjeluker. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Siggen Skrevet 17. juli 2022 Forfatter Del Skrevet 17. juli 2022 Av en eller annen grunn er det ikke lengere mulig å bruke joysticken til å panorere Navigraph kartene i MFD. Det burde de ha fikset.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjetil WombiiActual Skrevet 17. juli 2022 Del Skrevet 17. juli 2022 Hvis jeg husker korrekt så skal den chart joysticken fungere hvis du setter Accessibility -> Cockpit interaction system til "Lock" istedenfor "Legacy". 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Siggen Skrevet 18. juli 2022 Forfatter Del Skrevet 18. juli 2022 57 minutter siden skrev Kjetil Garpestad: Hvis jeg husker korrekt så skal den chart joysticken fungere hvis du setter Accessibility -> Cockpit interaction system til "Lock" istedenfor "Legacy". Joysticke'en beveger seg når jeg har valgt "Lock", men nå kan jeg ikke trykke på knappen i cockpit for å velge aktuell kart.... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.