Siggen Skrevet 16. juli 2022 Skrevet 16. juli 2022 Det er hett i Europa for tiden. Lite skyer og turbulens.. 7 Siter
Jan R. Storelvmo Skrevet 17. juli 2022 Skrevet 17. juli 2022 Fine bilder! Blitt hekta på CJ4 selv også nå 2 Siter
Siggen Skrevet 17. juli 2022 Forfatter Skrevet 17. juli 2022 1 time siden skrev Jan Reidar Storelvmo: Fine bilder! Blitt hekta på CJ4 selv også nå Utrolig bra "freeware" fly👍 Siter
Jan R. Storelvmo Skrevet 17. juli 2022 Skrevet 17. juli 2022 3 timer siden skrev Siggen: Utrolig bra "freeware" fly👍 Ja, meget bra jobbet av Working Title! Eneste som irriterer meg er at det fortsatt ikke går an å åpne dører og bagasjeluker. 1 Siter
Siggen Skrevet 17. juli 2022 Forfatter Skrevet 17. juli 2022 Av en eller annen grunn er det ikke lengere mulig å bruke joysticken til å panorere Navigraph kartene i MFD. Det burde de ha fikset.. Siter
Kjetil WombiiActual Skrevet 17. juli 2022 Skrevet 17. juli 2022 Hvis jeg husker korrekt så skal den chart joysticken fungere hvis du setter Accessibility -> Cockpit interaction system til "Lock" istedenfor "Legacy". 1 Siter
Siggen Skrevet 18. juli 2022 Forfatter Skrevet 18. juli 2022 57 minutter siden skrev Kjetil Garpestad: Hvis jeg husker korrekt så skal den chart joysticken fungere hvis du setter Accessibility -> Cockpit interaction system til "Lock" istedenfor "Legacy". Joysticke'en beveger seg når jeg har valgt "Lock", men nå kan jeg ikke trykke på knappen i cockpit for å velge aktuell kart.... Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.