Frank Kristiansen Skrevet 30. mai 2022 Del Skrevet 30. mai 2022 1 time siden skrev Tore Seljeseth: Hei Robert. Har Honeycomb Bravo throttle, denne må da konfigurerast med Honeycomb driver ? Det er det jeg lurer på, om MSFS har verktøy for å konfigurere det meste ? SpadNext fungerer jo på mye forskjellig, men om jeg ikke trenger å bruke denne, installerer jeg den selvfølgelig ikke. Det spørs om yoke'en jeg har trenger ekstern driver(SpadNext), at jeg ikke får konfigurert denne direkte i MSFS (Fulcrum) ? Ligger flere SpadNext profiler på Flightsim.to. Blant annet til Bravo Throttle. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Tore Seljeseth Skrevet 8. juni 2022 Forfatter Premium Medlem Del Skrevet 8. juni 2022 For å holde litt orden i sysakene, kan man lage under-mapper i Community mappen, for å separere Fly og Scenery installasjonene ? Eller finner ikke MSFS desse under-mappene uten at man da router det på en annen måte ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frank Kristiansen Skrevet 8. juni 2022 Del Skrevet 8. juni 2022 1 time siden skrev Tore Seljeseth: For å holde litt orden i sysakene, kan man lage under-mapper i Community mappen, for å separere Fly og Scenery installasjonene ? Eller finner ikke MSFS desse under-mappene uten at man da router det på en annen måte ? Nei! 🙂 Bruk MSFS Addons Linker i stedet. Der kan du (nesten) gjøre som du vil. 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Tore Seljeseth Skrevet 14. juni 2022 Forfatter Premium Medlem Del Skrevet 14. juni 2022 Eksisterer det en lignende FPS måler for MSFS som man hadde i P3D ? Har sett den som er demonstrert når man går inn på Developer osv. Men det er vel et vindu med flere data. Any suggestions ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frank Kristiansen Skrevet 14. juni 2022 Del Skrevet 14. juni 2022 6 minutter siden skrev Tore Seljeseth: Eksisterer det en lignende FPS måler for MSFS som man hadde i P3D ? Har sett den som er demonstrert når man går inn på Developer osv. Men det er vel et vindu med flere data. Any suggestions ? Shift + Z Stats er en enkel FPS-måler som i tillegg viser en del andre data. Kjenner ikke til den til P3D 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Tore Seljeseth Skrevet 15. juni 2022 Forfatter Premium Medlem Del Skrevet 15. juni 2022 Hei. Det er den du her beskriver, som har vært i P3D alltid. Liker den, ikke så veldig synlig 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.