Gå til innhold

Trivelig nostalgi.


Anbefalte innlegg

  • Premium Medlem

Ei stund siden jeg har våget meg på noe fra Carenado,  men denne Beech Staggerwing ble for fristende . Og jeg ble ikke skuffet,  modellen oser av nostalgisk atmosfære,  har anstendig lydkvalitet og flyr silkemykt.  Til å høre hjemme fra 30tallet er den forbausende moderne,  med innfellbart understell og en respektabel cruise-hastighet på 150-200 miles på klokka.  Prisen er det heller ikke noe å si på,  så Staggerwing`en får en fin plass i hangaren min.  God tur :) 

st1.jpg

st2.jpg

st3.jpg

st4.jpg

st5.jpg

st6.jpg

st7.jpg

st8.jpg

st9.jpg

st10.jpg

  • Like 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjøpt, og testet. Nydelig maskin! Modellering og teksturer er fantastisk. Lyd er god også. Jeg elsker fly med runde stempelmotorer! Flyr veldig troverdig. Men jeg savner skikkelig simulering av motor, med troverdige instrumentindikasjoner, og at den reagerer på misshandling, slik spitfire'en gjør. Savner en manual, men her er en artikkel om det å eie og fly en Staggerwing: https://www.pilotweb.aero/news/beech-17s-staggerwing-6288008

 

Endret av OddElviz
  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Premium Medlem
Sitat

Kjøpt, og testet. Nydelig maskin! 

Jatakk,  synes den er noe av det fineste jeg vet av flydesign :) .  Litt "nervøs" under take off og landing,  men ikke mer enn det som skjerper konsentrasjonen.  Lydkvalitet betyr mye for innlevelse,  og her har Carenado truffet godt,  spesielt når man drar ned turtallet og bare cruiser i ro og mak .  Ellers en modell som ikke krever så mye av piloten,  altså høy kosefaktor :D 

stagg1.jpg

stagg2.jpg

stagg3.jpg

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...