Premium Medlem Ernst K.Furuhatt Skrevet 2. mars 2022 Premium Medlem Del Skrevet 2. mars 2022 Ei stund siden jeg har våget meg på noe fra Carenado, men denne Beech Staggerwing ble for fristende . Og jeg ble ikke skuffet, modellen oser av nostalgisk atmosfære, har anstendig lydkvalitet og flyr silkemykt. Til å høre hjemme fra 30tallet er den forbausende moderne, med innfellbart understell og en respektabel cruise-hastighet på 150-200 miles på klokka. Prisen er det heller ikke noe å si på, så Staggerwing`en får en fin plass i hangaren min. God tur 6 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Geir Teigo Skrevet 2. mars 2022 Del Skrevet 2. mars 2022 Ser iallefall bra ut og hadde vel hørt det fra deg om det fløy som en kråke 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OddElviz Skrevet 2. mars 2022 Del Skrevet 2. mars 2022 Den er på skal ha lista mi 😊 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OddElviz Skrevet 3. mars 2022 Del Skrevet 3. mars 2022 (endret) Kjøpt, og testet. Nydelig maskin! Modellering og teksturer er fantastisk. Lyd er god også. Jeg elsker fly med runde stempelmotorer! Flyr veldig troverdig. Men jeg savner skikkelig simulering av motor, med troverdige instrumentindikasjoner, og at den reagerer på misshandling, slik spitfire'en gjør. Savner en manual, men her er en artikkel om det å eie og fly en Staggerwing: https://www.pilotweb.aero/news/beech-17s-staggerwing-6288008 Endret 3. mars 2022 av OddElviz 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OddElviz Skrevet 3. mars 2022 Del Skrevet 3. mars 2022 Fant POH (Pilots Operating Handbook): https://drive.google.com/file/d/1Jvuy0ou3huQX0lVntAXxJISziI4sSw9S/view 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Ernst K.Furuhatt Skrevet 3. mars 2022 Forfatter Premium Medlem Del Skrevet 3. mars 2022 Sitat Kjøpt, og testet. Nydelig maskin! Jatakk, synes den er noe av det fineste jeg vet av flydesign . Litt "nervøs" under take off og landing, men ikke mer enn det som skjerper konsentrasjonen. Lydkvalitet betyr mye for innlevelse, og her har Carenado truffet godt, spesielt når man drar ned turtallet og bare cruiser i ro og mak . Ellers en modell som ikke krever så mye av piloten, altså høy kosefaktor 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.