Jojo Skrevet 9. februar 2022 Del Skrevet 9. februar 2022 Hei! jeg har 2 skjermer koblet til pc min. Skjerm nr1 brukes til fly simulator (MSFS2020) og skjerm nr2 brukes til alle andre ting som vPilot fordi Jeg flyr på vatsim, og alt fra navigraph og SimBrief til andre ting har jeg oppe på skjerm nr2. For noen månder siden fikk jeg problemet med at når jeg tok musepekeren bort på skjerm nr2 for å f.eks zoome ut eller inn på kartet så forsvant bilde på skjerm nr1 altså det la seg ned og jeg fikk det ikke opp igjen. Så måtte skru av fly simulator hver gang..... Men det fikset seg selv og problemet forsvant. Men nå i 1 ukes tid har problemet kommet tilbake og denne gangen fikser det seg ikke selv. Så noen som har opplevd at hvis man berører skjerm nr 2 så lokker bilde på skjerm nr1 seg og man får det ikke skjermbilde tilbake igjen? isåfall er det noen som vet hvordan man fikser det? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Robert Hulthin Skrevet 9. februar 2022 Premium Medlem Del Skrevet 9. februar 2022 Hadde lignende problem da hadde skjermkortet problemer ... Fikk nytt på garanti Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frank Kristiansen Skrevet 9. februar 2022 Del Skrevet 9. februar 2022 Prøvd å bytte kabler? Hadde et lignende problem med en Lenovo-maskin. Virket en stund med 2 HDMI-kabler, men fant etter hvert ut at dette egentlig ikke skulle fungere. Riktig kombinasjon skulle være 1xHDMI og 1xDisplayLink. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jojo Skrevet 9. februar 2022 Forfatter Del Skrevet 9. februar 2022 16 minutter siden skrev Frank Kristiansen: Prøvd å bytte kabler? Hadde et lignende problem med en Lenovo-maskin. Virket en stund med 2 HDMI-kabler, men fant etter hvert ut at dette egentlig ikke skulle fungere. Riktig kombinasjon skulle være 1xHDMI og 1xDisplayLink. Hei, tusen takk, skal prøve å bytte kabler Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jojo Skrevet 9. februar 2022 Forfatter Del Skrevet 9. februar 2022 27 minutter siden skrev Robert Hulthin: Hadde lignende problem da hadde skjermkortet problemer ... Fikk nytt på garanti Hei, kanskje det er problemet hos meg også, skal sjekke det opp med komplett 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.