Henrik Isaksen Skrevet 27. januar 2022 Del Skrevet 27. januar 2022 (endret) Referanse Materiale til Mo i Rana Lufthavn. Ganske greie bilder, er ikke store flyplassen. Ikke mine bilder, kun betenkt referanse til 3D-Modeller og texturer osv. Noen OBS punkter med Mo i Rana: - Mangler bilder av nord og sør siden av flyplassen. Hovedterminalen er godt dekket - Vet ikke om Flyplassen planlegges nedlagt når Polarsirkelen Lufthavn er oppe og går (Nye Rana Lufthavn) Last ned bildene her: https://drive.google.com/file/d/1vwqGl9eBOIPu9bzDpqpR9arGEEj7a-j4/view?usp=sharing Flyfoto: https://kart.gulesider.no/?c=66.364147,14.304789&z=17&l=aerial&q="Røssvoll, Rana";219080092;geo Endret 27. januar 2022 av Henrik Isaksen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjetil WombiiActual Skrevet 27. januar 2022 Del Skrevet 27. januar 2022 Denne settes pris på! Sannsynlig at jeg tar en titt på både Mo i Rana og ENKB. 3 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Henrik Isaksen Skrevet 28. januar 2022 Forfatter Del Skrevet 28. januar 2022 (endret) Har prøvd å finne litt bilder av byggene på nordsiden av lufthavnen. Litt vanskelig å finne bilder nærbilder oppe ved "flykroa" men tror hele flyplassen er dekket nå Endret 28. januar 2022 av Henrik Isaksen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Henrik Isaksen Skrevet 28. januar 2022 Forfatter Del Skrevet 28. januar 2022 (endret) Endret 28. januar 2022 av Henrik Isaksen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Henrik Isaksen Skrevet 28. januar 2022 Forfatter Del Skrevet 28. januar 2022 19 timer siden skrev Kjetil Garpestad: Denne settes pris på! Sannsynlig at jeg tar en titt på både Mo i Rana og ENKB. Det hadde vært konge! Har lagt til enda litt mer bilder av både MQN og KSU Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.