Morten Nelson Skrevet 16. januar 2022 Del Skrevet 16. januar 2022 Tok en liten flytur fra Molde til Kristiansund i min nyinnkjøpte Kodiak, da jeg plutselig så noe kjent som ikke passet inn i omgivelsene. Forlater Molde Setter kurs mot kysten Hadde ikke kommet langt før jeg så ett gult og grønt skip på vei inn fra havet. Måtte med en gang finne ut om jeg så syner, eller om jeg faktisk så det jeg trodde. Vet ikke hvordan denne har forvillet seg så langt sør, eller så langt frem i tid, men det var morsomt å se en gammel kjenning igjen 3 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Per-kristian Jensen Skrevet 17. januar 2022 Del Skrevet 17. januar 2022 Den der har jo vært enda lengre sør. Siste kjente posisjon i virkeligheten er Trapani i Italia, hvor de ble beslaglagt for en del år siden etter å ha smuglet hvitt pulver 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.