Gå til innhold

Hva trenger jeg?


Anbefalte innlegg

God morgen, har fått lagt inn MSFS via gamepass for å teste ut før evt kjøp. Sitter med en vanilla install og tar gjerne imot tips til hva jeg trenger for å gjøre Norge best mulig. Har sett det er mye tilgjengelig, og at det er enkelt å legge inn ting. Men igjen, er ny i denne simmen og mangler sikkert mye som jeg ikke kommer på alene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herlig, Robert. Takker så mye. Jeg ser jeg har en world update til nordics liggende under mulige nedlastinger inne i simmen. Antar den skal rett inn og så pøse på ellers med det jeg finner på de sidene? 

Veldig overrasket over hvor godt min 2700k og 980ti faktisk drar unna med denne simmen også, utrolig hvor langt utviklingen har kommet. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mine tips:

  • Treefix for det området du skal fly (finnes både for nordvest, nord-norge etc)
  • Flyplasser for avgang og landing, med evt. tilleggspakker som den flyplassen anbefaler
  • Scenery for avgang og landing om det finnes - noen har også 3D scenery, som f.eks. Ålesund, og kan være artig å ha med. Også scenery underveis om du flyr lavt, f.eks. broer

 

  • Like 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...