Premium Medlem Steinar Bakke. Skrevet 31. desember 2021 Premium Medlem Del Skrevet 31. desember 2021 Er det noen som vet om Xbox Game Pass er utløpt, etter et år. Kommer ingen vei, å får ikke innstalert Microsoft Flight Simulator 2020. Microsoft Flight Simulator 2020 Appen i X-Box er borte, og får den heller ikke opp i Microsoft Store. Må Game Pass, kjøpes på nytt.??? Og må jeg kjøpe, Microsoft Flight Simulator 2020 på nytt. Noen som hvet Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjetil WombiiActual Skrevet 1. januar 2022 Del Skrevet 1. januar 2022 Game pass er et abonnement på et stort spillbibliotek som normalt koster 99 (kun pc) eller 125 (pc+xbox+cloud) kr per måned. Du kan logge deg inn på account.microsoft.com for å se om du har et aktivt Game pass abonnement. Alternativt kan MSFS kjøpes permanent for en engangssum istedenfor. Det skal være mulig å søke opp MSFS i Microsoft Store uansett om du har Game pass eller ikke, men den finner det kun om jeg søker "flight simulator" og ikke "flight simulator 2020". Microsoft bør kanskje ta en titt på den søkealgoritmen. Her er direkte link til standardversjonen som er inkludert i game pass: https://www.microsoft.com/store/productId/9MTJ74MKQM46 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JKJ Skrevet 1. januar 2022 Del Skrevet 1. januar 2022 Du skal bruge Xbox app, den er gratis. Det er herfra du installere FS2020 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Benjamin Hennes Skrevet 2. januar 2022 Del Skrevet 2. januar 2022 Verd å nevne at du får 3mnd med game pass for 10 kroner nå, så en fin måte å få testet ut MSFS på. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Steinar Bakke. Skrevet 2. januar 2022 Forfatter Premium Medlem Del Skrevet 2. januar 2022 Ja det var eneste muligheten,som var etter ny innstalasjon av Windows. Så det kan man leve med.👍🎁 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ThomasHagen Skrevet 24. april 2023 Del Skrevet 24. april 2023 (endret) Xbox Game Pass er en abonnementstjeneste som gir tilgang til et bibliotek med spill på Xbox-konsoller og PC-er. Lengden på Xbox Game Pass-abonnementet ditt avhenger av abonnementsplanen du velger. Flere abonnementsplaner er tilgjengelige for Xbox Game Pass, inkludert månedlige, kvartalsvise og årlige planer. Hvis du har kjøpt et årsabonnement for Xbox Game Pass, utløper det ett år fra kjøpsdatoen. Det er verdt å merke seg at hvis du har satt opp et abonnement med automatisk fornyelse, vil det fornyes på slutten av abonnementet ditt. Hvis du ikke vil at abonnementet ditt skal fornyes, må du sørge for å si det opp før fornyelsesdatoen. Personlig, siden jeg koblet til, har jeg bare hengt i det, vel, og av og til sittet i https://mostbet-no.org/. Endret 24. april 2023 av ThomasHagen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.