Gå til innhold

Angående flightsimmere i Oslo som vil møtes.


Torgeir Tveiten

Anbefalte innlegg

Erik Sørensen kom med følgende forslag,som jeg mener er et godt utgangspunkt:

quote:

Felix på Solli plass mandag 4. oktober kl. 20.00.

Felix er en bar/pub der det vanligvis er enkelt å finne bord til 8-10 personer eller fler og hvor musikken ikke er høyere enn at man fint kan prate normalt. Stedet burde være helt greit for de fleste da miljøet er ganske nøytralt. Tror ingen vil føle seg malplassert her, uansett hva man vanligvis foretrekker. Uansett, vi drar ikke for å nyte miljøet, men for å ta noen pils sammen og treffes! Aldersgrense 18 år (så vidt jeg vet).

 

Noen kan mandag 4. noen kan mandag 11 (OCT), noen kan begge mandagene. Jeg kan ta på meg å lage en mailingliste for de som vil komme på en eller begge datoene. Dere sender en mail til meg hvor dere sier NÅR dere kan komme og evt andre ting dere vil si. Dermed kan jeg se om det er vits i å organisere møte BEGGE mandagene, eller bare en. Jeg lager en mailingliste og sender ut informasjon.

OK??

Så et forslag til endring i forslaget til Erik:

Hva med å møtes noe tidligere enn 20.00?? Hva med feks 18.30?

Bruk følgende mailadresse:

torgeir.tveiten@caa.no

-Torgeir

[Edited by Torgeir Tveiten 29-09-1999.]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har til nå kun fått 5 mailer fra folk som vil møtes i Oslo.

Det kan se ut til at vi går for BÅDE mandag 4. OCT og mandag 11 OCT.

Som dere ser i min første post så vil jeg altså gjerne få vite hvor mange som vil komme. Det er jo førstkommende mandag vi snakker om i første omgang, så mail meg kjapt:

torgeir.tveiten@caa.no

Jeg sender ut "samleinfo" i morgen ettermiddag og på Mandag ved lunchtider. OK??

Hilsen

Torgeir (som gleder seg til å treffe flightsim "kolleger")

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...