Siggen Skrevet 23. oktober 2021 Skrevet 23. oktober 2021 Hei! Noen av dere som har dette problemet? Hos meg oppsto det etter World Update 5 Nordics. Det er kun når jeg bruker denne painten at det rosa interiørlyset oppstår. Finns det noen løsning på dette? Siter
Siggen Skrevet 26. oktober 2021 Forfatter Skrevet 26. oktober 2021 Ingen som har dette problemet eller har noen løsning på dette???? Siter
Premium Medlem Steinar Bakke. Skrevet 26. oktober 2021 Premium Medlem Skrevet 26. oktober 2021 1 time siden skrev Siggen: Ingen som har dette problemet eller har noen løsning på dette???? Den rosa lysefekten er det bare, på luftambulansen sin texture. De andre er normal.Ellers ingen aning.👍 Siter
BJM62 Skrevet 26. oktober 2021 Skrevet 26. oktober 2021 Har ordnet det til deg, vel det fungerer ihvertfall hos meg. Gi meg en epostadresse så sender jeg deg hele liverien, tror at det er beste. Får ikke uploadet en zip fil her. 1 Siter
Siggen Skrevet 26. oktober 2021 Forfatter Skrevet 26. oktober 2021 2 timer siden skrev BJM62: Har ordnet det til deg, vel det fungerer ihvertfall hos meg. Gi meg en epostadresse så sender jeg deg hele liverien, tror at det er beste. Får ikke uploadet en zip fil her. Så bra!!! Min epostadr. er: sigmer@live.no Siter
Siggen Skrevet 26. oktober 2021 Forfatter Skrevet 26. oktober 2021 6 timer siden skrev BJM62: Har ordnet det til deg, vel det fungerer ihvertfall hos meg. Gi meg en epostadresse så sender jeg deg hele liverien, tror at det er beste. Får ikke uploadet en zip fil her. 👍 Det fungerer kjempebra nå 👍 👍 👍 1 Siter
patches Skrevet 31. januar 2022 Skrevet 31. januar 2022 Hei er det kanskje mulighet for at jeg også kan få den fikset versjonen? Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.