Gå til innhold

United Airlines Battleship Grey 742


Anbefalte innlegg

  • Premium Medlem

Et enkelt bilde i dag. 

De siste turene mine har vært i JustFlights Turbo Arrow i FS2020 da det er en rask og enkel måte å klokke inn noen timer på, da det har vært urovekkende lite tid til Flightsimming i det siste. 

I mellomtiden venter jeg i spenning på HotStart, PMDG, FlyJSim, Felix, Toliss m.m. til ulike plattformer, for å ikke snakke om AH-64 til DCS. Mens jeg venter på disse, fikk jeg en positiv overraskelse av Felis sin siste flymaskin. Han har brynet seg på noen russiske varianter før, slik som Tu154M og Yak-40 og selv om de visuelt sett ikke akkurat har vært nydelige å se på (eller høre på for den slags skyld), har systemsimuleringen vært utmerket. Jeg ble derfor overrasket over hvor lekker hans 747-200 ble til slutt. Systemer er som vanlig langt mer detaljert enn jeg tenkte var mulig: det er ikke en knapp som ikke virker som manualen beskriver det med tilhørende bakenforliggende system. Lyden er strålende og det visuelle som egentlig ikke er så viktig for meg, er utrolig flott. Så et godt kjøp som anbefales for de som liker å lese manualer og mye arbeid i en analog cockpit!

Livery her er den klassiske Battlehip Grey-varianten til UA. Finnes et flust av liveries, herunder SAS sin Huge Viking i både klassisk og 90-talls stil, men jeg gikk for denne på vei inn til KSFO i dag. 

 

image.png.0b16ae54c31fc6276804a954f481b3a9.png

 

 

  • Like 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...