Northfeeder Skrevet 6. august 2021 Del Skrevet 6. august 2021 Ville bare innlede med et screenshot i mitt første inlegg her i forumet. Det er mest X-plane jeg bruke og mest med rotor over hodet eller i småfly 😇 Men det hender at jeg ta en tur med en 737 og av og til Her er det 330 Skvadron som vente på Sola ENZV på neste oppdrag post 6 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Torbjørn M Skrevet 6. august 2021 Premium Medlem Del Skrevet 6. august 2021 Hjertelig velkommen til oss Flott bilde. Ser frem til å se mer i fremtiden. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torstein Sønstabø Skrevet 6. august 2021 Del Skrevet 6. august 2021 Flott bilete. Ikkje ofte eg flyg helikopter, men vart nyskjerrig på kva modell av Sea King dette er? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Northfeeder Skrevet 6. august 2021 Forfatter Del Skrevet 6. august 2021 @Torstein SønstabøDenne er fra Virtavia, her er linken til x-plane.org store, Sikorsky SH-3 Sea King-Virtavia-SeaKing (x-plane.org) repaint må jeg nesten sjekke litt til men jeg tror det var denne her: Norway SAR Livery - RNoAF 330 Squadron's repaint and radar .obj file for payware addon (Virtavia) Sea King - Aircraft Skins - Liveries - X-Plane.Org Forum Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Northfeeder Skrevet 6. august 2021 Forfatter Del Skrevet 6. august 2021 3 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.