Premium Medlem Kjetil Håvan Skrevet 2. juli 2021 Premium Medlem Del Skrevet 2. juli 2021 Da har jeg begynt å modellere et par bygg på Geiteryggen. Disse kommer til å ta litt tid. Men putter dem inn i pakken etterhvert som de blir ferdige. Blir en del mer geometri i disse. Ekspedisjonsbygget og MSG hallen først og fremst. Teaserbilde. 😂 Har iallefall begynt. Men detaljnivået jeg har lagt meg på, kommer nok til å ta tid. Jeg holder ikke akkurat på hele tia. Texturer mangler jeg helt, så de må lages manuelt fra scratch. Har ikke gode nok fotos fra byggene rett i mot og nært nok, til at noe kan brukes. 3 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Birk1 Skrevet 2. juli 2021 Del Skrevet 2. juli 2021 Hva slags bilder trenger du? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Kjetil Håvan Skrevet 2. juli 2021 Forfatter Premium Medlem Del Skrevet 2. juli 2021 Alt fra inngangsparti, og dører, vinduer, ev bordkledning. Alt tatt rett forfra helst. 🙂 Bare et eller to tre bilder av vinduer i hovedbygget kan være kjekt iallefall. Så jeg ser form og farge på et vis. Jeg trenger i hovedsak bilder fra hovedbygget med tårnet på. Hangarene er ikke så nøye. Men alt av rett forfra bilder kan være kjekke å ha av dører osv som nevnt. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Birk1 Skrevet 2. juli 2021 Del Skrevet 2. juli 2021 Har et par, i tilegg så har man tilgang til live kameraer her: http://www.grenlandluftsportssenter.no/article.php?Id=1359 og 360-dronefoto her: http://www.grenlandluftsportssenter.no/article.php?Id=1359 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Birk1 Skrevet 2. juli 2021 Del Skrevet 2. juli 2021 Men jeg bor ikke lange svippen fra Geiteryggen da. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Kjetil Håvan Skrevet 2. juli 2021 Forfatter Premium Medlem Del Skrevet 2. juli 2021 Det ble greier ja. Jeg fikser vel det meste fra det jeg har også. Siden på ekspedisjonsbygget som vender mot flyparkeringene er det dårligst med bilder fra. Fint med det ene bildet du hadde der. Men jeg skjønner ca hvordan det ser ut. Bare send noen bilder hvis du orker. 🙂 Ingen stress! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Kjetil Håvan Skrevet 15. juli 2021 Forfatter Premium Medlem Del Skrevet 15. juli 2021 MSG bygg straks ferdig. Jobber med flere bygg. Men det går i perioder bare. Jeg bruker emissive texturere også, for å få lys i bl.a. logoen på kveldstid. Alt funker bra i simmen enda iallefall. Jeg må nok komprimere texturene en del ser jeg. Da bare dette bygget og PNG filer resulterte i 220 Mb scenery package størrelse. Men senere kan iallefall folk vaske flya sine på Geiteryggen Skien. Det ble mye ekstra også, da flyplassen må rejusteres etter de nye høydedataene fra MSFS Nordic updaten. Noen bilder. 3 3 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dag Baardsen Skrevet 16. juli 2021 Del Skrevet 16. juli 2021 Vaskehallen også! 😍 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Kjetil Håvan Skrevet 16. juli 2021 Forfatter Premium Medlem Del Skrevet 16. juli 2021 11 timer siden skrev Dag Baardsen: Vaskehallen også! 😍 Ja den blir med. det var nesten en selvfølge for meg, da den er nesten gigantisk i forhold til de andre byggene på flyplassen. 😄 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Birk1 Skrevet 24. juli 2021 Del Skrevet 24. juli 2021 Bare å sifra om du trenger noe hjelp med modellering/textures Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Kjetil Håvan Skrevet 28. juli 2021 Forfatter Premium Medlem Del Skrevet 28. juli 2021 Den 2021-7-24 klokken 23.45 skrev Birk Henriksen Korsmo: Bare å sifra om du trenger noe hjelp med modellering/textures Jeg har jo flere bygg som tenkes modellert. Nesten alle tenkte jeg da, gal som jeg er. 😂 Så modellering og texturering av et bygg eller to kan godt være aktuelt?! 🙂 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Kjetil Håvan Skrevet 28. juli 2021 Forfatter Premium Medlem Del Skrevet 28. juli 2021 Jeg har ikke gjort en dritt i juli egentlig. Ferie i hodet mitt nå, enda ei uke iallefall. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.