OddElviz Skrevet 8. juni 2021 Del Skrevet 8. juni 2021 Dette har jeg venta på! Måtte jo ha den, da jeg har (har hatt?) utsjekk på den IRL, og 6 timer på den., riktignok i 1986, men jeg husker det som igår. Så jeg kjøpte den 3 minutter etter at jeg fikk mail fra JustFlight. Førsteinntrykk: Min gamle sjekkliste funker, jeg kjenner meg igjen. Rorharmonien er riktig, rollrate allt for høy, og parasittdrag allt for lavt. Den glir som en vanlig PA-28, og det er ikke riktig. Med motoren på tomgang, skal det føles som om den stuper, og man kan faktisk se horisonten over vingen. Lyden er veldig fin, visuell modellering er ganske god, men noen ting kan jeg plukke på, kanten på windscreen er for tykk, og stagene ser firkanta ut. Den sølvteksturen er for blank, for mye bumpmap. På tross av dette er den kjempemorsom å fly, bedre enn Carenado Waco. Jeg måtte også skaffe meg en stikke igjen, vil ikke fly stearman med yoke 😁 3 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Ernst K.Furuhatt Skrevet 10. juni 2021 Premium Medlem Del Skrevet 10. juni 2021 Er enig med dine invendinger, og ser i andre fora at dette diskuteres, men prisen tatt i betraktning, er jeg fornøyd med modellen. Og utvikleren er allerede i gang med å forbedre «skavankene» ☺️. Synes likevel modellen er både sjarmerende og artig å fly, og lydkvaliteten er nok til å forsvare prisen 😊 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OddElviz Skrevet 10. juni 2021 Forfatter Del Skrevet 10. juni 2021 En review: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OddElviz Skrevet 10. juni 2021 Forfatter Del Skrevet 10. juni 2021 Og litt instruksjonsvideoer: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OddElviz Skrevet 10. juni 2021 Forfatter Del Skrevet 10. juni 2021 Kommuniserer direkte med DC Design nå, de kommer med en patch ganske snart, som retter endel av de tingene jeg og andre påpeker. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Ernst K.Furuhatt Skrevet 11. juni 2021 Premium Medlem Del Skrevet 11. juni 2021 Sitat Kommuniserer direkte med DC Design nå, de kommer med en patch ganske snart, som retter endel av de tingene jeg og andre påpeker. Veldig bra, alltid interessant med piloter som har real-erfaring 👍. Første patch er klar for nedlasting, gleder meg til å prøve igjen 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OddElviz Skrevet 11. juni 2021 Forfatter Del Skrevet 11. juni 2021 Her er en fin video som viser hva som er mulig med en standard Stearman. Must see! 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Ernst K.Furuhatt Skrevet 11. juni 2021 Premium Medlem Del Skrevet 11. juni 2021 He he, har sett den flere ganger, og prøvde mange av manøvrene med DC-Stearman`en , men var nok ikke i nærheten så elegant som John Mohr Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Ernst K.Furuhatt Skrevet 11. juni 2021 Premium Medlem Del Skrevet 11. juni 2021 Fikk prøvd patch`en. Litt penere innramming av windscreen, men fortsatt veldig nervøs i rollplanet. Får heller ikke ned hastigheten ved sideglidning, selv etter å ha satt "wear and tear" til 60 . Ellers grei å ta av og lande, morsom å fly og fortsatt hærrlig lydkvalitet 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MagTvei Skrevet 11. juni 2021 Del Skrevet 11. juni 2021 Ble en Stearman her også, med base på Kjeller, artig å fly med fin lyd👍 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MagTvei Skrevet 12. juni 2021 Del Skrevet 12. juni 2021 (endret) Justerte "Aileron effectiveness" fra 1.5 ned til 0.8, da ble den mye mer realistisk. Parasite drag kan også økes i flight_model.cfg fila. Endret 12. juni 2021 av MagTvei Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MagTvei Skrevet 15. juni 2021 Del Skrevet 15. juni 2021 Ny patch fikset det meste, 1.02 😀 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.