Premium Medlem Rune Iversen Skrevet 5. mai 2021 Premium Medlem Del Skrevet 5. mai 2021 (endret) Her er en foreløpig liste over deler. Ønsker noen å kjøpe hele, er det bare å ta kontakt. Prosim lisens med årlig oppdatering til og med 2020 kr. 8000,- (Krever aksept fra Prosim-AR) Cockpitsonic Throttle B-737NG, motorisert, helt i metall kr. 18000,- Kombinert FW og AFT Overhead med backlight:: kr. 14000,- -Fullt sett låsebrytere fra Simworld -Alle instrumenter fra Cockpit-for-you, koblet mot 2 stk. Polulu servokort -LE Devices, IRS panel, Electric panel og LAND ALT/FLT ALT fra Opencockpits, koblet mot nødvendige kort fra samme. -Start switches med solenoid, koblet mot rele fra Phidgets -Alle lys er koblet mot Phidgets LED-64 kort -Alle brytere koblet mot FDS kort -Solid stålstativ i forkant og bakkant Cpflight MCP EL kr. 3000,- CpFlight 737 EFIS Pro kr. 2000,- Dobbelt stikkekonstruksjon kr. 5000,- SOLGT! -Med yoker og kartbrett, trimbrytere, PTT og AP disconnect. FMC v.3 fra Opencockpits kr. 3000.- SOLGT! 737 rorpedaler fra opencockpits kr. 5000,- SOLGT! Rorpedaler fra Saitek kr. 750,- Stol Capt/FO, hjemmelagd Bud. SOLGT! -med nakkestøtte og ekte 4-punkts belter Sidevegg Capt. i MDF Bud m/oxygenpanel, kartlyspanel, ladekontakt USB og tiller. Sidevegg FO Bud m/oxygenpanel, kartlyspanel og ladekontakt USB Ekte takpaneler fra en 737 Classic kr. 3000,- med eyebrows og kartlampe Pedestal i MDF kr. 13000,- 2 stk. CpFligfht COM radioer 2 stk. CpFlight NAV radioer 2 stk. CpFlight ADF (hvorav en som ikke virker) (ca. €70-€80 i rep iflg. CpFlight) 2 stk. CpFlight ASP paneler v1 1 stk. CpFlight ATC (Alle disse krever å kobles mot CpFlight MCP) Firepanel Cargo fire panel Værradar panel ikke koblet Rudder trim panel ikke koblet Cab Door/Stab Trim Override ikke koblet Printer Chrono, ikke tilkoblet simmen, kun strøm og backlight kr. 1000,- Div. Kontrollerkort, Phidgets, FDS, LeoBodnar Bud Selve MIP’en er bygd i spon og limt sammen, og ikke mulig å demontere og transportere ut. Så her må paneler og brytere selges løse. Se bilder. Prisene er veiledende, så kom gjerne med bud. Endret 25. mai 2021 av Rune Iversen Alt er solgt. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Geir Teigo Skrevet 6. mai 2021 Del Skrevet 6. mai 2021 Dette er jo først og fremst litt trist, men på den annen side så er dette en utrolig god mulighet for en ny bygger å få seg deler eller faktisk en helt cockpit til en veldig hyggelig pris. Det er mange gode enkeltkjøp her!! Lykke til med salget Rune også håper jeg vi ikke mister kontakten Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Geir Teigo Skrevet 6. mai 2021 Del Skrevet 6. mai 2021 PS: Du burde kanskje legge til et oversiktsbilde som viser hele CP? 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Vidar Eggen Skrevet 6. mai 2021 Premium Medlem Del Skrevet 6. mai 2021 Enig at det er trist at du gir deg, men ser også at en ny bygger får mulighet til å skaffe seg en flott cockpit til en rimelig penge. Snakkes! Vidar Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øystein Dyb Hanssen Skrevet 16. mai 2021 Del Skrevet 16. mai 2021 For som meg som er i startgropa skulle jeg ønske jeg ikke nettopp hadde brukt 20.000 på div trevarer til huset.. Mye her jeg kunne tenke meg. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Rune Iversen Skrevet 25. mai 2021 Forfatter Premium Medlem Del Skrevet 25. mai 2021 Da er alt solgt!Sent from my iPad using Tapatalk Pro Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.