Premium Medlem Kjetil Håvan Skrevet 3. august 2021 Premium Medlem Del Skrevet 3. august 2021 Aha. Den er grei. Det er hovedbygget / Exped bygget på Skien som har mye dypere "fliser". De ser det ut til å gå bra med. Men de er sikkert 10cm dype. Jeg tester det mer iallefall. Bordkledning blir vel for tynt sikkert. Da blir det normals der. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjetil WombiiActual Skrevet 3. august 2021 Forfatter Del Skrevet 3. august 2021 Hvis man gjerne vil ha ekstra mye jobb så kan man jo kombinere med geometri på innerste LOD og så normal map utover? Men man skal uansett veldig nært før man ser forskjell på geometri og en god normal map. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Kjetil Håvan Skrevet 3. august 2021 Premium Medlem Del Skrevet 3. august 2021 Sitat Splitter du hver enkelt vegg med loop cuts og extruder eller lager du en planke som du dupliserer med Array modifier eller noe liknende? Jeg loop cutter og extruder på exped bygningen, det funka fjell. Gikk fort som farken. Jeg driver å tester litt med hva som funker best i UV laout. Men project from view er blitt en del brukt. Man kan lage vinkelen og ev ta ut de delene av en vegg med mye kanter og innhuker, og likevel projisere texturene veldig bra. Men jeg bruker litt forskjellige metoder ellers. Brukte arrays på tårnet, da det var effektivt der bl.a. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjetil WombiiActual Skrevet 3. august 2021 Forfatter Del Skrevet 3. august 2021 Litt fremgang på approachlys 7 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.