Jan Nergaard Skrevet 23. februar 2021 Del Skrevet 23. februar 2021 Har i det siste opplevd CTD når jeg starter en flight ved orbx enva. Det skjer etter 5-10 minutter. Har foreløpig opplevd den kun ved bruk av A320neo (bruker moden til Fly By Wire). Har ikke dette problemet ved andre flyplasser. Noen andre som har vært borti dette? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Finn Kristoffer Hansen Skrevet 23. februar 2021 Del Skrevet 23. februar 2021 Tror du mener Aerosoft ENVA? Var vel en bug som ble introdusert med en av de senere patchene som gjør at alle sceneries med custom flyfoto krasjer. Evt prøv med et annet fly enn FBW? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jan Nergaard Skrevet 23. februar 2021 Forfatter Del Skrevet 23. februar 2021 53 minutter siden skrev Finn Kristoffer Hansen: Tror du mener Aerosoft ENVA? Var vel en bug som ble introdusert med en av de senere patchene som gjør at alle sceneries med custom flyfoto krasjer. Evt prøv med et annet fly enn FBW? Ja, stemmer Aerosoft ENVA. Går litt i ball av og til med alle addons som er der ute 😁 Skal prøve det. Men vil nå helst bruke FBW 😉 Vet du om de ikke skal fixe bugen? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole-Chr Larsen Skrevet 23. februar 2021 Del Skrevet 23. februar 2021 Scenery bugen ble visst fikset 16. februar. Har ikke hatt det problemet senere. Aerosoft ENVA fungerer uten problemer med meg. Flyr stort sett CJ4 med WT mod. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Finn Kristoffer Hansen Skrevet 24. februar 2021 Del Skrevet 24. februar 2021 Poenget var å finne ut hva som forårsaker problemet - sceneryet eller aircraft modden Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MagTvei Skrevet 24. februar 2021 Del Skrevet 24. februar 2021 Ingen problemer med nyeste FBW og Aerosoft ENVA hos meg. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OddElviz Skrevet 24. februar 2021 Del Skrevet 24. februar 2021 Myerart som kan skje pga. mod'er i community folderen. Her om dagen fikk jeg CTD på en flight mellom Firenze og Roma med CJ4 (WT-mod). Så jeg prøvde igjen, og igjen og fikk crash samme sted. Så jeg tok en kikk på community folderen min, og så jeg hadde et par flyplasser og noen fotogrammetri byer på strekningen. Fjernet disse, og neste tur gikk som en drøm... 3 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jan Nergaard Skrevet 24. februar 2021 Forfatter Del Skrevet 24. februar 2021 20 timer siden skrev Ole-Chr Larsen: Scenery bugen ble visst fikset 16. februar. Har ikke hatt det problemet senere. Aerosoft ENVA fungerer uten problemer med meg. Flyr stort sett CJ4 med WT mod. Er det Aerosoft som har gitt ut Scenery bugen eller Asobo Studio? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jan Nergaard Skrevet 24. februar 2021 Forfatter Del Skrevet 24. februar 2021 8 timer siden skrev Finn Kristoffer Hansen: Poenget var å finne ut hva som forårsaker problemet - sceneryet eller aircraft modden Som sagt så får jeg ikke CTD ved andre flyplasser så langt jeg har prøvd. Så jeg tror ikke det er modden Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jan Nergaard Skrevet 24. februar 2021 Forfatter Del Skrevet 24. februar 2021 4 minutter siden skrev Jan Nergaard: Er det Aerosoft som har gitt ut Scenery bugen eller Asobo Studio? .......mener selvfølgelig fixen til Scenery bugen 😁 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole-Chr Larsen Skrevet 24. februar 2021 Del Skrevet 24. februar 2021 41 minutter siden skrev Jan Nergaard: Er det Aerosoft som har gitt ut Scenery bugen eller Asobo Studio? Den bugen jeg sikter til kom med Bing scenery oppdatering fra Asobo, men skal være fikset nå. Se denne tråden Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jan Nergaard Skrevet 24. februar 2021 Forfatter Del Skrevet 24. februar 2021 31 minutter siden skrev Ole-Chr Larsen: Den bugen jeg sikter til kom med Bing scenery oppdatering fra Asobo, men skal være fikset nå. Se denne tråden Ja, den er jeg klar over er fixet. Jeg har nå prøvd å oppdatere Aersoft Enva, gjennom ASUpdater. Så nå skal jeg prøve å se om det hjelper Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole-Chr Larsen Skrevet 24. februar 2021 Del Skrevet 24. februar 2021 Siste versjon skal være 1.0.5.0 - landet på ENVA nå uten noen problemer. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.