Hansen Skrevet 19. februar 2021 Del Skrevet 19. februar 2021 Hei! Jeg får ikke oppdatert til versjon 1.13.16.0 Vanligvis oppdateres dette automatisk når jeg starter Msfs, men nå når det kommer til "checking for updates" finner den liksom ingenting og går videre? Er det noe jeg må gjøre? Er på Steam hvis det betyr noe. Setter pris på all hjelp! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tormod Nordskog Skrevet 19. februar 2021 Del Skrevet 19. februar 2021 Hei ! Jeg har også msfs kjøpt i steam, når jeg skulle starte msfs før den siste oppdateringen begynte steam en oppdatering for vr i msfs , vet ikke om dette har betydning for deg men sjekk oppdatering for vr i steam, lykke til Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hansen Skrevet 19. februar 2021 Forfatter Del Skrevet 19. februar 2021 Takk for svar! Steam oppdaterte seg, usikker på om det var vr eller hva, men det skjer fortsatt ingenting. De andre oppdateringene har gått automatisk og uten problem, så jeg skjønner ikke helt dette. Jeg får jo ikke installert World Update 3... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arild_Pedersen Skrevet 19. februar 2021 Del Skrevet 19. februar 2021 Har du testet med "Verify files"? https://support.steampowered.com/kb_article.php?ref=2037-QEUH-3335 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hansen Skrevet 19. februar 2021 Forfatter Del Skrevet 19. februar 2021 Takk for svar, Arild. Jeg skal teste det. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hansen Skrevet 19. februar 2021 Forfatter Del Skrevet 19. februar 2021 Ariild! Tusen takk for hjelpen, det løste saken! Hjertelig takk! 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.