Jan Nergaard Skrevet 12. desember 2020 Del Skrevet 12. desember 2020 Noen andre som opplever CTD etter siste patch? Bruker A320NX dev.mod. Usikker om denne kan være årsaken Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frank Kristiansen Skrevet 12. desember 2020 Del Skrevet 12. desember 2020 Jeg fikk CTD etter (nest) siste patch grunnet FS Academy IFR Missions. Du har ikke denne installert? I så fall finnes det en oppdatering. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jan Nergaard Skrevet 12. desember 2020 Forfatter Del Skrevet 12. desember 2020 27 minutter siden skrev Frank Kristiansen: Jeg fikk CTD etter (nest) siste patch grunnet FS Academy IFR Missions. Du har ikke denne installert? I så fall finnes det en oppdatering. Nei, den har jeg ikke installert. Lurer ennå på om det kan være development mod til a320nx som gjør det. Har ikke sett noen info om den støtter siste patch? 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frank Kristiansen Skrevet 12. desember 2020 Del Skrevet 12. desember 2020 21 minutter siden skrev Jan Nergaard: Nei, den har jeg ikke installert. Lurer ennå på om det kan være development mod til a320nx som gjør det. Har ikke sett noen info om den støtter siste patch? Da må du bare fjerne alt i Community-mappa og prøve deg frem... 🙂 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jan Nergaard Skrevet 12. desember 2020 Forfatter Del Skrevet 12. desember 2020 2 timer siden skrev Frank Kristiansen: Da må du bare fjerne alt i Community-mappa og prøve deg frem... 🙂 Ser ut til at jeg fant ut av CTD årsaken hos meg. Jeg fjernet A320NX mappen med development moden. Prøvde å kjøre etterpå med default A320. Har ikke opplevd krasje enda 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Sander Johansen Skrevet 16. desember 2020 Premium Medlem Del Skrevet 16. desember 2020 Jeg fikk en CTD med Caravan i går, siste patch, første CTD.... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.