Sauron Skrevet 9. desember 2020 Del Skrevet 9. desember 2020 Hei, Noen her som har problemer med live weather? Jeg får bare skyfri himmel og mer eller mindre standardatmosfære når jeg velger live weather. Noen som har det samme og som ev. har en løsning? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OddElviz Skrevet 9. desember 2020 Del Skrevet 9. desember 2020 Jeg fløy en tur kjeller- kjevik igår, og hadde veldig live weather, dårlig sikt, lavt skydekke, lett regn, ising over 3000 ft og riktig vind. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sauron Skrevet 9. desember 2020 Forfatter Del Skrevet 9. desember 2020 Merkelig....på bildet som viser været på aktuell flyplass kan det være skyet, regn osv. men når simulatoren starter opp er det klarvær og standardatmosfære....%$&(#))(# Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Robert Hulthin Skrevet 9. desember 2020 Premium Medlem Del Skrevet 9. desember 2020 regner på kjevik sol i simmen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.