Tor T. Skrevet 6. desember 2020 Del Skrevet 6. desember 2020 (endret) Heisann! Jeg har fått dilla på Q400 i P3Dv4 og legger inn noen screenshots her. Første 'shot er fra i går på climb sørøver fra Værnes mot Tåkemoen (Gardermoen). Turen gikk videre i dag fra Tåkemoen til Landvetter, og det manglet ikke på skodde nede i Skagerak heller. Det var noe ising på turen, men kom meg velberget ned gjennom tåkehavet. Fikk knipset et bilde av noen AI-fly i Gøteborg før jeg til slutt parkerte og flashet med taxelyset til fotografen. Endret 6. desember 2020 av Tor T. 6 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tor T. Skrevet 6. desember 2020 Forfatter Del Skrevet 6. desember 2020 Og ordet "Tåkemoen" er ikke noe jeg har funnet på, før det hørte jeg ble humoristisk sagt av virkelige piloter i en fly-dokumentarfilm jeg har 😄 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jan R. Storelvmo Skrevet 6. desember 2020 Del Skrevet 6. desember 2020 Fine bilder! PS! Husk anti-ice når du skal inn til tåkemoen 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.