Pilotmannen Skrevet 9. november 2020 Del Skrevet 9. november 2020 Hei. Hvis noen vurderer å selge sin Honeycomb Yoke vil jeg gjerne kjøpe den av deg. Betaler prisen du betalte for den, selvsagt kun hvis alt er i orden. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OddElviz Skrevet 9. november 2020 Del Skrevet 9. november 2020 Du får ikke min! Jeg elsker den💖. Men jeg føler din smerte. Komplett har leveringstid i februar, og de får dem fra aerosoft, amazon eller ebay er nok beste mulighet. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pilotmannen Skrevet 9. november 2020 Forfatter Del Skrevet 9. november 2020 26 minutter siden skrev OddElviz: Du får ikke min! Jeg elsker den💖. Men jeg føler din smerte. Komplett har leveringstid i februar, og de får dem fra aerosoft, amazon eller ebay er nok beste mulighet. Hehe, hadde regnet med at dette ble et skudd i mørket. Har sett leveringstidene, så jeg måtte bare prøve. Skjønner ikke helt hva som foregår i verden, da absolutt alle henger etter i produksjon. Det er raskere leveringstid på å bestille en ny bil enn hva det er på prosessoren, skjermkorte, yoken jeg vil ha. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Finn Otto Krogsen Skrevet 10. november 2020 Del Skrevet 10. november 2020 Skal selge min. har ikke original eske. ellers er den komplett. Har rekalibrert den selv. Ingen som helst dødsone. platen som yoken festes på og klammer festet på har 4 hull da jeg skrudde den fast. Selger den for 2100 ink frakt. Forhåndsbetalt med vips. har kjøpt ny gulvplassert stikke og reservert en Fulcrum yoke som sikkert kommer en gang på nyåret. Kan sende den denne uken eller om to uker. Prisen er ikke diskuterbar da de selges for blodpris. Og jeg har kjøpt annet for blodpris Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Finn Otto Krogsen Skrevet 10. november 2020 Del Skrevet 10. november 2020 Får en throttle også fra honeycomb. Er blandt de første som kommer til norge. kan tenkes at den selges uåpnet når den kommer. Jeg har bestilt jernvare fra Ukraina som antagelig kommer først Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Kjetil Håvan Skrevet 11. november 2020 Premium Medlem Del Skrevet 11. november 2020 Den 9.11.2020 klokken 11.12 skrev Pilotmannen: Hehe, hadde regnet med at dette ble et skudd i mørket. Har sett leveringstidene, så jeg måtte bare prøve. Skjønner ikke helt hva som foregår i verden, da absolutt alle henger etter i produksjon. Det er raskere leveringstid på å bestille en ny bil enn hva det er på prosessoren, skjermkorte, yoken jeg vil ha. Det er Corona som er problemet med all levering og produksjon. Det er sånn overalt. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pilotmannen Skrevet 11. november 2020 Forfatter Del Skrevet 11. november 2020 23 timer siden skrev Finn Otto Krogsen: Får en throttle også fra honeycomb. Er blandt de første som kommer til norge. kan tenkes at den selges uåpnet når den kommer. Jeg har bestilt jernvare fra Ukraina som antagelig kommer først Har sendt deg en melding, tror jeg. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Finn Otto Krogsen Skrevet 12. november 2020 Del Skrevet 12. november 2020 Vet ikke hvor jeg finner den. Sitter m telefon. Må se om jeg finner de på pc senere Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morten Johansen Skrevet 12. november 2020 Del Skrevet 12. november 2020 Er denne solgt Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Finn Otto Krogsen Skrevet 12. november 2020 Del Skrevet 12. november 2020 Ikke enda. Men reservert Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morten Johansen Skrevet 13. november 2020 Del Skrevet 13. november 2020 hvor lenge er den reservert Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Finn Otto Krogsen Skrevet 13. november 2020 Del Skrevet 13. november 2020 Til pengene er vipset. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Finn Otto Krogsen Skrevet 15. november 2020 Del Skrevet 15. november 2020 For min del så er det for sent og sende nå. Så ingen deal før jeg kommer meg hjem Ser det er en annen som selger samme yoke. jeg kan selge til den første som vippser meg 2100 neste uke. Jeg trenger ikke selge den og tilbydde den kun fordi jeg ikke bruker den mye og folk ser ut til og virkelig ville ha den. Jeg blir ikke og involvere meg noe mer i dette Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pilotmannen Skrevet 15. november 2020 Forfatter Del Skrevet 15. november 2020 1 time siden skrev Finn Otto Krogsen: For min del så er det for sent og sende nå. Så ingen deal før jeg kommer meg hjem Ser det er en annen som selger samme yoke. jeg kan selge til den første som vippser meg 2100 neste uke. Jeg trenger ikke selge den og tilbydde den kun fordi jeg ikke bruker den mye og folk ser ut til og virkelig ville ha den. Jeg blir ikke og involvere meg noe mer i dette Hei. Jeg vippsa deg 2300kr på fredag, så hvis du har andre planer nå vil jeg gjerne ha pengene tilbake i allefall. Ser du skrev dette for en time siden så. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pilotmannen Skrevet 25. november 2020 Forfatter Del Skrevet 25. november 2020 Den 15.11.2020 klokken 15.56 skrev Pilotmannen: Hei. Jeg vippsa deg 2300kr på fredag, så hvis du har andre planer nå vil jeg gjerne ha pengene tilbake i allefall. Ser du skrev dette for en time siden så. Jeg venter fortsatt? 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Finn Otto Krogsen Skrevet 27. november 2020 Del Skrevet 27. november 2020 Den 15.11.2020 klokken 15.56 skrev Pilotmannen: Hei. Jeg vippsa deg 2300kr på fredag, så hvis du har andre planer nå vil jeg gjerne ha pengene tilbake i allefall. Ser du skrev dette for en time siden så. Jeg skal sjekke. Hvis du gjorde det så vippser jeg tilbake de pengene. Har ikke fått melding eller noe på det. Beklager i så tilfelle. Jeg har glemt hele tråden etter siste melding. Er birtreist så får uansett ikke gjort noe før neste uke Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Finn Otto Krogsen Skrevet 27. november 2020 Del Skrevet 27. november 2020 Ja vippset tilbake. De pengene. beklager har ikke varsel på vipps. hvis kjøp er interesangt for deg neste uke kan vi gjøre handel. Hvis ikke så må jeg virkelig unnskylde for bryderiet. Jeg trodde du hadde slått fra deg saken Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pilotmannen Skrevet 27. november 2020 Forfatter Del Skrevet 27. november 2020 3 timer siden skrev Finn Otto Krogsen: Ja vippset tilbake. De pengene. beklager har ikke varsel på vipps. hvis kjøp er interesangt for deg neste uke kan vi gjøre handel. Hvis ikke så må jeg virkelig unnskylde for bryderiet. Jeg trodde du hadde slått fra deg saken Hei. Takker så mye, ingen fare. Jeg bestilte akkurat nye pc-deler så jeg står over handelen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Flightnut Skrevet 27. november 2020 Del Skrevet 27. november 2020 Jeg er interessert om Yoke fremdeles er på markedet Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Finn Otto Krogsen Skrevet 27. november 2020 Del Skrevet 27. november 2020 Hei det blir som sagt ikke sent noe før etter neste helg. Har bare tlf så jeg finner ikke private meldinger. Jeg setter den av til deg og tar kontakt når jeg kommer hjem. Holder den av til deg til da Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Finn Otto Krogsen Skrevet 27. november 2020 Del Skrevet 27. november 2020 Da er yoken solgt Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.