Gå til innhold

Kjøper gjerne en Honeycomb Yoke


Pilotmannen

Anbefalte innlegg

26 minutter siden skrev OddElviz:

Du får ikke min! Jeg elsker den💖. Men jeg føler din smerte. Komplett har leveringstid i februar, og de får dem fra aerosoft, amazon eller ebay er nok beste mulighet.

Hehe, hadde regnet med at dette ble et skudd i mørket. Har sett leveringstidene, så jeg måtte bare prøve. 
 

Skjønner ikke helt hva som foregår i verden, da absolutt alle henger etter i produksjon. Det er raskere leveringstid på å bestille en ny bil enn hva det er på prosessoren, skjermkorte, yoken jeg vil ha. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal selge min. 
har ikke original eske. 
ellers er den komplett. Har rekalibrert den selv. Ingen som helst dødsone. 
platen som yoken festes på og klammer festet på har 4 hull da jeg skrudde den fast. Selger den for 2100 ink frakt. Forhåndsbetalt med vips. 
har kjøpt ny gulvplassert stikke og reservert en Fulcrum yoke som sikkert kommer en gang på nyåret. 
Kan sende den denne uken eller om to uker. Prisen er ikke diskuterbar da de selges for blodpris. Og jeg har kjøpt annet for blodpris

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Premium Medlem
Den 9.11.2020 klokken 11.12 skrev Pilotmannen:

Hehe, hadde regnet med at dette ble et skudd i mørket. Har sett leveringstidene, så jeg måtte bare prøve. 
 

Skjønner ikke helt hva som foregår i verden, da absolutt alle henger etter i produksjon. Det er raskere leveringstid på å bestille en ny bil enn hva det er på prosessoren, skjermkorte, yoken jeg vil ha. 

Det er Corona som er problemet med all levering og produksjon. Det er sånn overalt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For min del så er det for sent og sende nå. Så ingen deal før jeg kommer meg hjem   Ser det er en annen som selger samme yoke. 
jeg kan selge til den første som vippser meg 2100 neste uke. Jeg trenger ikke selge den og tilbydde den kun fordi jeg ikke bruker den mye og folk ser ut til og virkelig ville ha den. 
Jeg blir ikke og involvere meg noe mer i dette

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden skrev Finn Otto Krogsen:

For min del så er det for sent og sende nå. Så ingen deal før jeg kommer meg hjem   Ser det er en annen som selger samme yoke. 
jeg kan selge til den første som vippser meg 2100 neste uke. Jeg trenger ikke selge den og tilbydde den kun fordi jeg ikke bruker den mye og folk ser ut til og virkelig ville ha den. 
Jeg blir ikke og involvere meg noe mer i dette

Hei. Jeg vippsa deg 2300kr på fredag, så hvis du har andre planer nå vil jeg gjerne ha pengene tilbake i allefall. Ser du skrev dette for en time siden så. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den 15.11.2020 klokken 15.56 skrev Pilotmannen:

Hei. Jeg vippsa deg 2300kr på fredag, så hvis du har andre planer nå vil jeg gjerne ha pengene tilbake i allefall. Ser du skrev dette for en time siden så. 

Jeg skal sjekke. Hvis du gjorde det så vippser jeg tilbake de pengene. Har ikke fått melding eller noe på det. 
Beklager i så tilfelle. Jeg har glemt hele tråden etter siste melding. Er birtreist så får uansett ikke gjort noe før neste uke

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden skrev Finn Otto Krogsen:

Ja vippset tilbake. De pengene. 
beklager har ikke varsel på vipps. 
 

hvis kjøp er interesangt for deg neste uke kan vi gjøre handel. Hvis ikke så må jeg virkelig unnskylde for bryderiet. Jeg trodde du hadde slått fra deg saken

Hei. Takker så mye, ingen fare. Jeg bestilte akkurat nye pc-deler så jeg står over handelen. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Opprett ny...