Terje Helle Skrevet 4. november 2020 Skrevet 4. november 2020 Måtte bare få det ut. Asobo driver med heksekraft.... 1 Siter
Premium Medlem Robert Hulthin Skrevet 4. november 2020 Premium Medlem Skrevet 4. november 2020 😵😵 1 Siter
Terje Helle Skrevet 4. november 2020 Forfatter Skrevet 4. november 2020 Har bare hatt noen fantastiske opplevelser i MSFS de siste dagene. 🥳🕺 1 Siter
Geir Teigo Skrevet 4. november 2020 Skrevet 4. november 2020 Jeg testet Haloween Landingsflighten og WOW!!! Amazing. Siste patch gav også ca 10% mer fps. Små skritt i riktig retning hver måned 1 Siter
Terje Helle Skrevet 4. november 2020 Forfatter Skrevet 4. november 2020 3 timer siden skrev Geir Teigo: Jeg testet Haloween Landingsflighten og WOW!!! Amazing. Siste patch gav også ca 10% mer fps. Små skritt i riktig retning hver måned Ja den Halloween landingen, den var morsom. Kvapp noe så innihampen helt i starten, hadde akkurat satt meg til, og der kom lynet. 😅 Utrolig kult å lande mellom de store lysende gresskarene også. Jeg ble så fascinert at jeg helt glemte å bremse.. 🥳 Nei, dette er stas, så utrolig mye bedre enn forventet. 2 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.