Terje Helle Skrevet 4. november 2020 Del Skrevet 4. november 2020 Måtte bare få det ut. Asobo driver med heksekraft.... 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Robert Hulthin Skrevet 4. november 2020 Premium Medlem Del Skrevet 4. november 2020 😵😵 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Terje Helle Skrevet 4. november 2020 Forfatter Del Skrevet 4. november 2020 Har bare hatt noen fantastiske opplevelser i MSFS de siste dagene. 🥳🕺 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cptseiersten Skrevet 4. november 2020 Del Skrevet 4. november 2020 Så bra! Send noen shots!......😃 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Geir Teigo Skrevet 4. november 2020 Del Skrevet 4. november 2020 Jeg testet Haloween Landingsflighten og WOW!!! Amazing. Siste patch gav også ca 10% mer fps. Små skritt i riktig retning hver måned 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Terje Helle Skrevet 4. november 2020 Forfatter Del Skrevet 4. november 2020 3 timer siden skrev Geir Teigo: Jeg testet Haloween Landingsflighten og WOW!!! Amazing. Siste patch gav også ca 10% mer fps. Små skritt i riktig retning hver måned Ja den Halloween landingen, den var morsom. Kvapp noe så innihampen helt i starten, hadde akkurat satt meg til, og der kom lynet. 😅 Utrolig kult å lande mellom de store lysende gresskarene også. Jeg ble så fascinert at jeg helt glemte å bremse.. 🥳 Nei, dette er stas, så utrolig mye bedre enn forventet. 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.