Inge Jenstad Skrevet 2. november 2020 Skrevet 2. november 2020 (endret) Etter den siste oppdateringen gjennomført i går, får jeg ikke C172 til å fly korrekt. Den oppførte seg upåklagelig før denne oppdateringen, men etter er den nesten umulig å få av bakken. Tenkte jeg skulle ta meg en tur fra Polson over the Rockies til Havre (begge MT). Har kjørt over der med bil, men ville gjenoppleve per fly. Trim ser normal ut og store utslag på høyderor, men take off nesten umulig. Må ty til 'Y' for å komme i lufta. Har forsøkt å gå inn i simulatoren (Content Manager), delete C172 og reinstallere, uten noe godt resultat. Det samme skjer med C152. Skal jeg bare foreta nok en reinstall? Gjort et én gang før. Noen som har opplevet noe tilsvarende? Endret 2. november 2020 av Inge Jenstad Siter
Inge Jenstad Skrevet 3. november 2020 Forfatter Skrevet 3. november 2020 Ser at et flere "odde" ting som opptrer etter denne oppdateringen sist. Det er vel slik i dette programprosjektet at rettelser genererer nye feil. For lite testing, tro? Skulle ikke mene at slike profesjonelle firmaer tar så lett på slike ting? Siter
Karsten B. Jørgensen Skrevet 3. november 2020 Skrevet 3. november 2020 https://forums.flightsimulator.com/t/cessna-172-takeoff-problem/313833 1 1 Siter
Inge Jenstad Skrevet 4. november 2020 Forfatter Skrevet 4. november 2020 Prøver dette Karsten B. I'll keep you posted. Siter
Inge Jenstad Skrevet 4. november 2020 Forfatter Skrevet 4. november 2020 Det gjorde at alt ble som før. STOR TAKK!😍 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.