Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg booter opp og gir det noen nye forsøk :D Den scoren kom på første forsøk, så det bør være rom for forbedringer.

Kanskje det var begynnerflaksen og at den magiske milionen er utenfor rekkevidde, men gir det 5 forsøk til.

• Haha 1
  • Premium Medlem
Skrevet

Ja det stemmer det. Det blå landingskrysset var usynlig hele tida egentlig. Jeg så det blinka til like før jeg skulle lande, så jeg hadde flaks egentlig.
Er jeg skubbet lenger ned på pallen altså? Uff. Det må jeg sjekke ut.  😅

Skrevet
Den 13.11.2020 klokken 19.28 skrev Kjetil Håvan:

Problemet med flere av disse landing challengene nå, er at ikke allltid den blå boksen hvor man skal lande vises. Bare flaks at jeg traff den i Japan, da den var helt borte.

Det ser ut som om den er der det første forsøket bare, så legg merke til hvor den er.

• Like 1
Skrevet

Samme her. Du har kun en mulighet til å memorere hvor langt inn på rw boksen er.
Dere har virkelig lagt dere i hardtrening og testet Challenges jeg ikke har sett før. Teste Bugalaga og Jackson i ettermiddag

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Opprett ny...