Inge Jenstad Skrevet 24. oktober 2020 Skrevet 24. oktober 2020 Når man starter "nærmest" sanntids flyging, så ser man en rekke andre fly(gere) som er i lufta. Disse er blitt tildelt en ID. Også jeg får "tildelt" en ID under slike preferanser. Men disse ID-er er jo helt kryptiske. Kan man tildele seg selv en mer selvforklarende ID, og ikke disse default? Siter
Tormod Nordskog Skrevet 25. oktober 2020 Skrevet 25. oktober 2020 Hei ! Hvis du logger deg inn på denne siden https://www.xbox.com/nb-NO/?lc=1044 og velger min xbox og min profil kan du velge et mer vettugt navn selv, det var ihvertfall denne måten jeg forandret navn på , mvh Tormod 1 Siter
Inge Jenstad Skrevet 25. oktober 2020 Forfatter Skrevet 25. oktober 2020 (endret) Sjekker denne. Takk for tipset! Forandret til Cadet14. som var kallesignalet en venn på Flyskolen Værnes i 1969. Endret 25. oktober 2020 av Inge Jenstad 2 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.