Morten Aalberg Skrevet 10. oktober 2020 Del Skrevet 10. oktober 2020 Etter å ha slitt med CTD på alle mine siste flighter tømte jeg mappen Community for alt utenom kjøpt versjon av Værnes og Vigra. La deretter ut på en fantastisk flott VFR flight fra Værnes til Vigra i real weather, alt fungerte topp. Ingen CTD denne gang. Det eneste jeg kan kommentere fra denne flighten er forbundet med real weather. Sjekka Aeroweather og den tilsa rwy 06 og 9 knt motvind. ATC i simulatoren klarerte meg straight in rwy 24. Valgte rwy 06 og det fungerte slik det skulle. Synd at det er noe crash med noen av de addons som er lagt inn i Community mappa, mye fint der, men bedre at det fungerer. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morten Aalberg Skrevet 10. oktober 2020 Forfatter Del Skrevet 10. oktober 2020 Testa nå med full Comunity mappe og ingen CTD, muligens det at jeg hadde Framerate på limit 60 var noe av årsaken. Hadde oversett akkurat det, satt den ned til 30 og som sagt det funka nå. Tester videre 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.