Per Skrevet 26. september 2020 Skrevet 26. september 2020 Mekket med default assets. Får ikke lys i approach lysene på værøy, må vel vente till sdk blir oppdatert. Er noen hoverende lyskilder på værøy, får ikke excludert de, må vel vente till sdk blir oppdatert. https://flightsim.to/file/868/envy-vaeroy https://flightsim.to/file/867/enba-ballangen-airfield Mvh Per 6 2 Siter
Per Skrevet 26. september 2020 Forfatter Skrevet 26. september 2020 (endret) Det viser seg at ENBA faktisk tillhører Barentsburg Heliport. Lurte på hva slags identifier man kan bruke på slike private flystriper, er det noen kjøreregler for slikt? EN68 eller noe i den duren. Mvh Per Endret 26. september 2020 av Per-Arne Paulsen Siter
Andrew Thomsen Skrevet 26. september 2020 Skrevet 26. september 2020 Vet ikke mye foreløpig (jeg er like ny som deg trass erfaring). Approcah lys kan du slå av om du går inn på Airport og Delete seksjonen. Hoverende ekle lyskilder som på ENLI later til å være et gjeldende problem. Jeg blir heller ikke kvitt de, ei heller ekle vindturbiner og fuelstasjoner. MSFS og SDK er ennå halvferdige, så vi må nok vente litt. Husk at FSX fikk SDK 1, 1a, og SP2. Den siste ødela mye (blant annet transparens), og dette fortsatte inn i P3D... og er en diskusjon ang. MSFS akkurat nå. Flott ny sim men (jeg har alt sagt det i en annen tråd), tror de overførte litt vel mye gammel kode. Siter
Per Skrevet 26. september 2020 Forfatter Skrevet 26. september 2020 4 minutter siden, Andrew Thomsen skrev: Vet ikke mye foreløpig (jeg er like ny som deg trass erfaring). Approcah lys kan du slå av om du går inn på Airport og Delete seksjonen. Hoverende ekle lyskilder som på ENLI later til å være et gjeldende problem. Jeg blir heller ikke kvitt de, ei heller ekle vindturbiner og fuelstasjoner. MSFS og SDK er ennå halvferdige, så vi må nok vente litt. Husk at FSX fikk SDK 1, 1a, og SP2. Den siste ødela mye (blandt annet transparens), og dette fortsatte inn i P3D. Jepp, laget custom app lys ved å plassere ut individuelle objekter for app belysning under scenery assets. Problemet er at de ikke lyser opp om natten, regner med at det har med sdk'en å gjøre. Det samme gjelder taxelys wigwags osv som ikke lyser opp. Så snart dette blir fixet i sdken skulle man kunne lage akkurat den app belysningen man måtte ønske, forhåpentlivis uten å tulle rundt i blender. 1 Siter
Andrew Thomsen Skrevet 26. september 2020 Skrevet 26. september 2020 Godt sagt... forhåpentligvis uten å tulle rundt i Blender. Jeg har Gmax i gang nå for å fikse en haug med tårn jeg aldri gjorde helt ferdig. Ikke f... om jeg må lære Blender når McX snart er fullt oppe å gå. Får vel si som i Pompel & Pilt: Reppareere - Dividdeeere - Kontraheeere... 2 Siter
Per Skrevet 30. september 2020 Forfatter Skrevet 30. september 2020 Oppdatert icao til EN68 for Ballangen så den ikke konflikter med Barentsburg Heliport. Link : https://flightsim.to/file/867/enba-ballangen-airfield 1 Siter
Per Skrevet 4. november 2020 Forfatter Skrevet 4. november 2020 (endret) Stor oppdatering for Værøy lagt ut. ENVR Heli Port er også lagt til men umulig å starte fra den. Mulig Heli Pads ikke er implementert enda siden helikopterpakken ikke er ute ennå, ikke vet jeg. Changelog og nedlasting i link. https://flightsim.to/file/868/envy-vaeroy God Tur. Endret 4. november 2020 av Per-Arne Paulsen 2 Siter
Per Skrevet 7. november 2020 Forfatter Skrevet 7. november 2020 v1.2 ENVY Added Vaeroy NDB (VY) 400.0 kHz Type MH. Added LOC/DME (VY) Rwy 25 109.70 Mhz. Added DME Object. Further refinment of terrain. ENVR Added Atis to ENVR Heliport. Added stands to ENVR Heliport. https://flightsim.to/file/868/envy-vaeroy Regner denne som Final inntil Dem tools og annet blir implementert i SDK. God Tur å husk på å holde godt på hatten på denne forblåste flotte øya. Mv Per 1 3 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.