Bosse Agerup Skrevet 25. september 2020 Del Skrevet 25. september 2020 Jag testar Cessna Caravan,, men varför blir den så svag ibland,, orkar inte hålla hastigheten,, kommer ibland ner i ca 80 knop,, nästan stallar ? Men det är inte alltid,, det varierar,, olika flygningar,, några ideer ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frank Kristiansen Skrevet 25. september 2020 Del Skrevet 25. september 2020 45 minutter siden, Bosse Agerup skrev: Jag testar Cessna Caravan,, men varför blir den så svag ibland,, orkar inte hålla hastigheten,, kommer ibland ner i ca 80 knop,, nästan stallar ? Men det är inte alltid,, det varierar,, olika flygningar,, några ideer ? Ising? Fløy ENAL - ENVA her om dagen, og ramlet nesten ut av skyene grunnet ising. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bosse Agerup Skrevet 25. september 2020 Forfatter Del Skrevet 25. september 2020 49 minutter siden, Frank Kristiansen skrev: Ising? Fløy ENAL - ENVA her om dagen, og ramlet nesten ut av skyene grunnet ising. Jo jag vet,, hade du på DEICING ? Men den är olika gånger,, ibland bra speed,, och ibland så svag Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frank Kristiansen Skrevet 25. september 2020 Del Skrevet 25. september 2020 1 time siden, Bosse Agerup skrev: Jo jag vet,, hade du på DEICING ? Men den är olika gånger,, ibland bra speed,, och ibland så svag Isen forsvant når jeg klikket inn alt jeg fant av deicing, så det hjalp absolutt 🙂 Til og med vinduene ble isfrie - det ble de ikke når jeg testet dette i Alpha... 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bosse Agerup Skrevet 25. september 2020 Forfatter Del Skrevet 25. september 2020 Jag tror jag har is på vingarna,, det verkar inte gå bort,, den går bara i ca 100 kt, airspeed,, är på östra Grönland Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bosse Agerup Skrevet 26. september 2020 Forfatter Del Skrevet 26. september 2020 Det är nog okay,, ska väl vara så när det är kallt och moln men hur avisar jag vingarna ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frank Kristiansen Skrevet 26. september 2020 Del Skrevet 26. september 2020 Vingene avises vel ved at det blåses luft inn i en "ballong" helt foran på vingen. Mener jeg har sett en svart gummikledning foran på noen av disse. Mulig denne er mekanisk også, men vet at det på en del eldre fly var en gummipølse som ble blåst opp foran på vingen for å få isen til å løsne. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bosse Agerup Skrevet 26. september 2020 Forfatter Del Skrevet 26. september 2020 3 timer siden, Frank Kristiansen skrev: Vingene avises vel ved at det blåses luft inn i en "ballong" helt foran på vingen. Mener jeg har sett en svart gummikledning foran på noen av disse. Mulig denne er mekanisk også, men vet at det på en del eldre fly var en gummipølse som ble blåst opp foran på vingen for å få isen til å løsne. Stort TACK ska du ha Frank jag har alla dom deice knapparna på,, men den ska väl vara så där,, blir lite svag då ibland Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frank Kristiansen Skrevet 26. september 2020 Del Skrevet 26. september 2020 1 time siden, Bosse Agerup skrev: Stort TACK ska du ha Frank jag har alla dom deice knapparna på,, men den ska väl vara så där,, blir lite svag då ibland Vær oppmerksom på at jeg hadde alle knappene OPP for å få dette til å fungere - ikke slik som på bildet 🙂 🙂 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.