Premium Medlem Ernst K.Furuhatt Skrevet 15. september 2020 Premium Medlem Skrevet 15. september 2020 Er nyforelska i denne Cub`en, perfekt reisekompis hvis man liker å se seg omkring. Takler utfordrende vær og forskjellige landingsstriper, og tusler avgårde såpass sakte, at man rekker å fokusere på landskapet. Og landskap er det mye av på Island, som på denne turen fra Husafell til Akureyri. 12 1 Siter
Jan R. Storelvmo Skrevet 15. september 2020 Skrevet 15. september 2020 Herlig maskin den der! En av de flyene jeg har flydd mest. Helt annen flygedynamikk i FS2020 enn i P3D. Håper dem får tonet ned turbulens litt og får inn litt mer "wingdrop" når man flyr i turbulens så er jeg meget fornøyd. 1 Siter
OddElviz Skrevet 22. september 2020 Skrevet 22. september 2020 Helt enig, savage cub'en er kjempefin, bedre enn de andre cub'ene i MSFS. Fin til snill acro også, spinner veldig naturtro. Så bra at jeg har levert lottokupong og leser bruktflyannonser... 1 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.