Premium Medlem Ernst K.Furuhatt Skrevet 15. september 2020 Premium Medlem Del Skrevet 15. september 2020 Er nyforelska i denne Cub`en, perfekt reisekompis hvis man liker å se seg omkring. Takler utfordrende vær og forskjellige landingsstriper, og tusler avgårde såpass sakte, at man rekker å fokusere på landskapet. Og landskap er det mye av på Island, som på denne turen fra Husafell til Akureyri. 12 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jan R. Storelvmo Skrevet 15. september 2020 Del Skrevet 15. september 2020 Herlig maskin den der! En av de flyene jeg har flydd mest. Helt annen flygedynamikk i FS2020 enn i P3D. Håper dem får tonet ned turbulens litt og får inn litt mer "wingdrop" når man flyr i turbulens så er jeg meget fornøyd. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OddElviz Skrevet 22. september 2020 Del Skrevet 22. september 2020 Helt enig, savage cub'en er kjempefin, bedre enn de andre cub'ene i MSFS. Fin til snill acro også, spinner veldig naturtro. Så bra at jeg har levert lottokupong og leser bruktflyannonser... 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oyvind Hagen Skrevet 11. november 2020 Del Skrevet 11. november 2020 Fine islandske bilder! 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.