Premium Medlem Kjetil Håvan Skrevet 9. september 2020 Premium Medlem Del Skrevet 9. september 2020 Bare en fin tur i den nye Flight Design CTLS. Fra Henning innover mot Steinkjer og tilbake til Henning. Måtte ha en goaround da jeg kom for fort, og for høyt. 7 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Ernst K.Furuhatt Skrevet 12. september 2020 Premium Medlem Del Skrevet 12. september 2020 Det enkle er ofte det beste, som det heter, og dette er et godt eksempel. Fornøyelig å se denne video’n, og opplevde overraskende god innlevelse, for min egen del. Ser skikkelig norsk ut, med små gårder og spredt bebyggelse, og en flytur som var passelig realistisk. Her scorer MSFS2020 veldig bra, og æ gler meg til å utforske «bushflyvningens» gleder framover 😊 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Kjetil Håvan Skrevet 13. september 2020 Forfatter Premium Medlem Del Skrevet 13. september 2020 Takk Ernst. 😃 Det eneste jeg må få fiksa er hvordan OBS tar opp video i bakgrunnen. Jeg har da nok CPU kjerner å ta av, så jeg regner med det har noe med bitrate å gjøre i opptaket. Eller at jeg bare dedikerer spesifikke kjerner til OBS under videocapture. Dvs, det hakket ikke i det hele tatt under flyturen i simulatoren, men det hakker/stutter i videoen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.