Kjell-Egil Nielsen Skrevet 6. september 2020 Del Skrevet 6. september 2020 Er det noen som kan ta en tur over Lierdalen og Drammen. Vurderer å kjøpe 2020, men hadde vært fint å se hvordan det ser ut der jeg bor. På forhånd takk. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BJM62 Skrevet 6. september 2020 Del Skrevet 6. september 2020 (endret) Bor i Drammen selv, skal se hva jeg får til. IMO er det ikke noe å lure på. Løp og kjøp! Endret 6. september 2020 av BJM62 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BJM62 Skrevet 6. september 2020 Del Skrevet 6. september 2020 Har ikke drevet med screen recording før, men har du en liten video. Tatt opp fra 3 skjermer så det er nok derfor jeg får så dårlig framerate. Men litt av Drammen og Lier får du sett! 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjell-Egil Nielsen Skrevet 6. september 2020 Forfatter Del Skrevet 6. september 2020 tusen takk ser fint ut Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Geir Teigo Skrevet 7. september 2020 Del Skrevet 7. september 2020 Fløy Asker-Drammen-Kongsberg-Flesberg-Notodden i går og traff en LN-MOR da jeg mellomlandet på Hokksund. Tidligere på dagen kjørte jeg turen andre veien med bil fra hytta til dama Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.