Frank Kristiansen Skrevet 2. september 2020 Del Skrevet 2. september 2020 Kan jo slenge meg på med mine to prosjekter også. ENSB - Svalbard/Longyear forsvant plutselig fra simmen en gang under Alpha, og dukket dessverre ikke opp igjen. Last ned fra Flightsim.to: ENSB - Svalbard/Longyear Grunnet totalt håpløse bakketeksturer der oppe så ble det litt klipp og lim fra det som var tilgjengelig - men nå er det i alle fall mulig å lande der oppe. WIP - så jeg satser på å oppdatere etter hvert som jeg blir bedre kjent og mer komfortabel med SDK. 7 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Christer AH Skrevet 2. september 2020 Del Skrevet 2. september 2020 Nydelig! Lastes ned 🙂 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonas Garder Skrevet 3. september 2020 Del Skrevet 3. september 2020 Takk skal du ha. Bamsemums flyplass. Blir fett å lande der. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frank Kristiansen Skrevet 8. september 2020 Forfatter Del Skrevet 8. september 2020 Ny link: ENSB Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bosse Agerup Skrevet 19. september 2020 Del Skrevet 19. september 2020 Det var inte med ILS på ENSB,, kanske på denna Frank ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frank Kristiansen Skrevet 19. september 2020 Forfatter Del Skrevet 19. september 2020 20 minutter siden, Bosse Agerup skrev: Det var inte med ILS på ENSB,, kanske på denna Frank ? Jeg har ikke lagt den inn, men jeg har heller ikke fjernet den (i tilfelle MS/Asobo hadde lagt den inn). Skal sjekke om jeg ved et uhell har deaktivert den... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bosse Agerup Skrevet 19. september 2020 Del Skrevet 19. september 2020 46 minutter siden, Frank Kristiansen skrev: Jeg har ikke lagt den inn, men jeg har heller ikke fjernet den (i tilfelle MS/Asobo hadde lagt den inn). Skal sjekke om jeg ved et uhell har deaktivert den... Nej förlåt,,, jag bara råkade fråga dig nä tror inte den fanns alls från början Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frank Kristiansen Skrevet 19. september 2020 Forfatter Del Skrevet 19. september 2020 6 minutter siden, Bosse Agerup skrev: Nej förlåt,,, jag bara råkade fråga dig nä tror inte den fanns alls från början Det står en localizer i hver ende av RWY - så jeg tror du kan ha rett. Står LOC/ILS oppgitt på denne siden også. Ikke så lett å legge inn frekvenser og slike ting via SDK ennå da det ikke er dokumentert, men jeg skal se på det når jeg lærer litt mer 🙂 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.