Geir Teigo Skrevet 28. august 2020 Del Skrevet 28. august 2020 5 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Robert Hulthin Skrevet 28. august 2020 Premium Medlem Del Skrevet 28. august 2020 kommer inn må bare starte simmen TBM 930 her Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arild_Pedersen Skrevet 28. august 2020 Del Skrevet 28. august 2020 Nice!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Robert Hulthin Skrevet 28. august 2020 Premium Medlem Del Skrevet 28. august 2020 Grei tur det vet ikke om du oppdaget jeg var med deg hele veien kom litt tregt igang med kom fort innpå deg Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Geir Teigo Skrevet 28. august 2020 Forfatter Del Skrevet 28. august 2020 Så kult. Jeg har muligens en feil innstilling? Så ingen... kommer online igjen om litt, så skal jeg se på detSent from my iPhone using Tapatalk Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Robert Hulthin Skrevet 28. august 2020 Premium Medlem Del Skrevet 28. august 2020 Brukte ikke gruppe men alle .........hadde på navneskilt for å finne deg 😉 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Geir Teigo Skrevet 28. august 2020 Forfatter Del Skrevet 28. august 2020 jepp... jeg hadde ting avslått, inkl nameplates Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.