DrPeedee Skrevet 25. august 2020 Del Skrevet 25. august 2020 Hvilket program bruker dere for å gjøre opptak f.eks til YouTube videoer, og evt for å streame? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thomas Smeplass Kristiansen Skrevet 25. august 2020 Del Skrevet 25. august 2020 Hvis du har et nvidia-kort funker Geforce sin overlay fint. Alt-Z tror jeg det er. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Robert Hulthin Skrevet 25. august 2020 Premium Medlem Del Skrevet 25. august 2020 Og du må ha innstallert nvidia Geforce Experiens og Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DrPeedee Skrevet 25. august 2020 Forfatter Del Skrevet 25. august 2020 Ok, takk for tips! Jeg har tidligere brukt OBS Studio da jeg tok opptak av VR flyging. Hadde glemt litt hvordan det funket, men har eksperimentert litt nå i ettermiddag og tror jeg har fått det til å funke sånn nogenlunde i 2D flyging også. Har ikke Geforce Experience installert, så med mindre jeg begynner slite med OBS Studio så fortsetter jeg med det. Men da vet jeg at det er et gratis alternativ jeg kan teste i hvert fall. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Geir Teigo Skrevet 25. august 2020 Del Skrevet 25. august 2020 Jeg bruker OBS som sender til Youtube Studio for streaming Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.