TAaK004 Skrevet 19. august 2020 Skrevet 19. august 2020 Forsøkte å laste ned til USB SSD med 1,3 TB plass, fikk feilmelding uten at det kom hva som var feil. I ettertid står det at spiller er installert. Trykker på spill, og det starter med startbildet, så: "ser etter oppdateringer", deretter kommer denne feilmeldingen Har nok plass på 😄 men får beskjed om at jeg ikke har rettigheter til denne mappen. Det er min PC, og har selvfølgelig administratorrettigheter......... Siter
Ola Haldor Voll Skrevet 19. august 2020 Skrevet 19. august 2020 Kan du ikke velge en annen mappe? Siter
TAaK004 Skrevet 20. august 2020 Forfatter Skrevet 20. august 2020 Forsøker, men får bare melding om at jeg ikke har tilgang. Får heller ikke endret tilgangsrettigheter.......... Siter
Håkon Herø Skrevet 20. august 2020 Skrevet 20. august 2020 Om du går til Windows kontrollpanel og sjekker at du har fulle administratorrettigheter kan det være at det er det som er problemet. Siter
Morten Isaksen Skrevet 20. august 2020 Skrevet 20. august 2020 Leser at det er problemer med brukerprofiler med spesialtegn under installasjon. Vet ikke om det er problemet her, men ser at bruker "TR-AA" Siter
TAaK004 Skrevet 20. august 2020 Forfatter Skrevet 20. august 2020 Avinstallerte hele pakka og kjørte på nytt, nå ser det ut til at det går greit. Takk for alle svar 🙂 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.