Ola Haldor Voll Skrevet 18. august 2020 Skrevet 18. august 2020 Jeg lager et oppsett til Stream Decken min og tenkte å ha en egen knapp for CDI men finner ingenting om CDI når jeg skal mappe knapper. Kan CDI ha et annet navn? Tenkte først det var en av de NAV select, men det fungerte ikke. Siter
Ola Haldor Voll Skrevet 19. august 2020 Forfatter Skrevet 19. august 2020 Toggle GPS Drives NAV1. 🤪 Siter
Morten Isaksen Skrevet 19. august 2020 Skrevet 19. august 2020 Kanskje du deler profilen hvis du blir fornøyd Har en standard Steam Deck her som nå ikke er i bruk. Ellers så har nyeste beta versjonen av SPAD.neXt integrert Stream Deck gjennom SimConnect Siter
Ola Haldor Voll Skrevet 19. august 2020 Forfatter Skrevet 19. august 2020 Jeg har Stream Deck XL, vet ikke hvordan det vil bli seende ut hos deg ? Også har jeg lagd mange av snarveiene selv, lite som er default knapper fordi det ikke er knapper på alle disse funksjonene default i simulatoren. Prøvde å legge inn selve profilen men får beskjed om at det kun er bildefil som går an. Siter
Morten Isaksen Skrevet 19. august 2020 Skrevet 19. august 2020 For å importere profilen direkte må man sikkert ha lik modell. Takk for titten Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.