Christer 72 Skrevet 3. august 2020 Del Skrevet 3. august 2020 Er det vanlig at det mangler waypoint i Fsx? Det går jo nesten ikke Ann å lage ruter Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Geir Teigo Skrevet 3. august 2020 Del Skrevet 3. august 2020 Helt vanlig For å lage ordinære ruter er du avhengig av fly som benytter FMS-data. Det finnes noen forskjellige leverandører av dette, og de mest kjente er Navigraph og Aerosoft . Jeg bruker selv Navigraph og har kjøpt årsabbo i mange år. Mer eller mindre alle "kjøpefly" støtter FMS fra navigraph, men finner ikke noen liste akkurat for øyeblikket. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Geir Teigo Skrevet 3. august 2020 Del Skrevet 3. august 2020 Her er støttede addons: https://navigraph.com/community/developer-directory Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Christer 72 Skrevet 3. august 2020 Forfatter Del Skrevet 3. august 2020 Jeg flyr med PMDG 737. Jeg prøver å lage samme ruter som Tom Knudsen viser på YouTube, men min fmc klarer ikke de samme waypoint Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Premium Medlem Arne Lockert Skrevet 3. august 2020 Premium Medlem Del Skrevet 3. august 2020 Har du oppdatert til nyeste FMC Data? Nyeste er 2008. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Christer 72 Skrevet 3. august 2020 Forfatter Del Skrevet 3. august 2020 Hei, jeg kjøpte 1 mnd av Navigraph. Det fungerer helt topp 😀 3 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.